1 Mayıs 2014 Perşembe

Perşembe


Yeni bir işe başladım haydi hayırlısı....


Öğleci olduğum için Deryacığımı izleyemiyordum bu son iki hafta da arada bakma fırsatım oldu....


Yeni bir boyamaya daha başladım :)


Bu aralar bu kızı dinliyorum okula gelip giderken...Sanırım kendimi hala genç zannediyorum :)


Şu bitirme işi inanılmaz rahatlatıcı bir psikolojik terapi bence...Daha önce bu psikolojiden bahsetmiştim. Bitenler etiketlerinde mevcut....Biraz bahsedeyim Şu Emotionun güllü deodoranlar bir harika  ben özellikle açık pembe olanını daha çok seviyorum.Birde benim gençliğimde hınt of musk vardı impulse'ın ne çok severdim.Şimdi bady shop'un wıhıte musk'ı var aynı koku çok seviyorum....


Bu gün hem Regaib kandili hem de İşçi bayrımı....Hepimizin bayramı kutlu olsun. Bu gün yaptığımız tüm ibadetlerimiz ve dualarımız kabul olsun Allah vatanımıza milletimize hayırlı günler göstersin işşallah.....Mutlu, huzurlu günler...





13 yorum:

bgül rose dedi ki...

emotionun kırmızısından kullandım :) cidden çok güzl ama dedorant kullanamıyorum nedense ben :( şimdi mor olanı var elimde de dediğim gbi dedorant kullanamıyorum niye bende çözemedm garnier temizleme suyundan da yeni aldm bakalm memnun kjalcm mı yeşilinn kkusu cok hostu bunda hic koku yok gibi :(

Atolyekedi dedi ki...

bgül rose, garnierin temizleme suyunu ben hiç sevemedm:( işşallah sen memnun olursun

Havva Peynirci dedi ki...

işçi bayramın ve kandilin kutlu olsun

tatlı kedi quen dedi ki...

kandilin mübarek olsun cnm.

tülin dedi ki...

Hayırlı kandiller Evren. Sana gelecek bir paket var bende.

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, çok teşekkür ederim.Bilmukabele.

Tatlı kedi quen, çok teşekkür ederim canım seninde..

Tülin, Çok teşekkür ederim. Aaa sürpriz oldu...

Meltem dedi ki...

Evrencim hayırlı kandiller diliyorum sevgiler.

SHOIPTAR dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun merakla bekliyorum sonucunu kolay gelsin evrenciğim

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, teşekkür ederim canım.

Teşekkür ederim Anneciğim.

Necla Solen dedi ki...

Geçmiş kandilin mübarek olsun canım:=)

Atolyekedi dedi ki...

Necla Şölen, çok teşekkür ederim :)

bgül rose dedi ki...

bende pek memnun kalmadım işte sanki hiç etki etmiyo gibi ama bakalım :)yeşili daha güzldi pişman oldm yeşii almadığımı

Atolyekedi dedi ki...

bgül rose, evet bende etkilemediğini düşünmüştüm kullanırken....