6 Mayıs 2014 Salı

Ulus


Geçen hafta perşembe günü 1 Mayıs dolayısı ile tatilimizde eşim her ne kadar saat 14:00 ' a kadar çalışıyor olsa da Ulus gezimize engel olamadı işler...


Pirinç Han'a bile gittik :) Ulus'un farklı bir dokusu var bence....


Ulus'ta tam benlik şeyler vardı...Eski fincanlar, tabaklar, çay takımları...Minikler...


Bu güzelliğin fotoğrafını çekene kadar da ne çektim...Çok güzel bir pozu vardı tam telefonu çıkardım çekeceğim arada bu tatlıyla 1,5 metre var. ve ne oldu telefonla kedi arasındaki 1,5mt lik mesafeye kadının biri gelip durdu üstelik benim fotoğraf çekmeye çalıştığımı görerek.... içimden 'Allah Allah' derken bir kişi daha geldi o kadının yanında durdu tabii ki poz kaçtı...La havle aklıma geldikçe sinir oluyorum biz ne zaman bu kadar saygısız olduk!!!!


Bunlarda Ulus'tan aldığım küçük şeyler  koleksiyonum için....
Mutlu günler....





10 yorum:

Ponti dedi ki...

1.5 yıllık Ankaralı olarak bir ben gezemedim şu Ulus'u :)

Havva Peynirci dedi ki...

teşekkürler

dikisdersi dedi ki...

internete koyacagım dedigin anda kareden nasıl kaçıyorlar :)

miniklerine bayıldım ...

Meltem dedi ki...

Evren bizde pazar günü pirinç handaydık kara kedicikle de karşılaştık hatta ,oraların farklı bir büyüsü var değilmi insanı kendisine çeken .

Atolyekedi dedi ki...

Ponti, o da olur bence....

Havva Peynirci, ben teşekkür ederim.

dikişdersi, bir daha ki sefere kesin deneyeceğim :) Teşekkürler..

Meltem, ay çok tatlıydı o kara kedicik...Kesinlikle katılıyorum!

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Kara kediciğe ve aldığın minik parçalara bayıldım :))

Atolyekedi dedi ki...

Şeyma B. Kaplan, çok teşekkür ederim :)

Evy Craft dedi ki...

Böyle yerleri gezmeyi çok severim ben. İstanbulda 'da Horhor vardır insan kayboluyor dukkanların içinde,sevgiler

SHOIPTAR dedi ki...

aldığın minikleri çok beyendim orada aradığını bulmuşsun kedicikte çok sevimli.

Atolyekedi dedi ki...

Evy Craft, bende seviyorum. Hiç duymamıştım horhoru listeme ekleyeyim hemen, teşekkürler.

Teşekkür ederim Anneciğim.