18 Haziran 2014 Çarşamba

Bizden....


Günaydın! Bu gün bir değişiklik yapayım dedim okula gitmeden yazayım....Böyle boyu kısa gelen bir elbisem vardı hayalimdeki gibi bir parça bulamadım ama olsun sonuç böyle oldu....


Boyu uzadı elbisemin...


Siz naftalin işlerini bitirdiniz mi? Toz naftalin daha etkiliymiş ama kazakların renklerini değiştirip lekeledikleri için ben kullanmaya korkuyorum o yüzden böyle top şeklinde naftalin alıp artık kumaşlardan kareler kesip içlerine koyup kazakların arasına böyle koyuyorum hem korunmuş hem lekelenmemiş oluyor.


Anneciğimin mis fellah köftesi, Bayılıyorum. Tek başına olunca çok özensiz oldu hatta koymayı unuttuğum malzemeler var ama olsun çok nefisti. Ellerine sağlık Annecim.


Pazartesi okuldan döndüğümde kendime bir kahve yaptım yanına da bir iki çubuk kraker aldım. Benim tipitip önce kahveme sonra krakerime saldırdı 'Hayır' dedim bir daha ve bir daha denedi yine 'hayır' cevabını alınca her zaman bana doğru dönerek yattığı yere geçip arkasını döndü...Şu kahve konusunda bir türlü anlaşamıyoruz. İllede kahve ya hu armut git biraz uzağa düş, yavrular kahve içmez :)


Grapondan pon pon yapımını internette araştırdık zar zor bir pon pon yaptım.Zira çok nazik olmak gerekiyor. Çok ta hoşuma gitti.


Çalışma odasının kapısını açık görünce içeri kaçıp çiçeğimi halletti.....Süpürgesiz cadı seni...Şimdilik bizden bu kadar tekrar görüşmek üzere....






6 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

çok tatlısınız,muhteşem ikili:)
hah ha!süpürgesiz cadı:) çok eğlendim

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Naftalin işlerini bitireli 15 gün kadar oldu. Bende hep top naftalin kullanıyorum :)
Çiçeğin çok güzel olmuş hatta tam içimden "ayy çok güzeelll" derken bi sonra ki resimde yüzümde kocaman bi gülümseme oldu tipitipinin sayesinde :) Sağlıkla büyüsün miniğin..

SHOIPTAR dedi ki...

elbiseni iyi günlerde kullan kötüde deyil uygununu bulunca deyiştirirsinben ben naftalin yerine bir tane defne yaprağı koyuyorum yada sabun aynı işi görüyor kokuda olmuyor içimde rahat ediyor.

SHOIPTAR dedi ki...

köftel afiyet şeker olsunkızında sen yap o bozsun.

SHOIPTAR dedi ki...

köftel afiyet şeker olsunkızında sen yap o bozsun.

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, ay çok teşekkür ederiz :)

Nurten ŞENKUL,ooo çok marifetlisin maşşallah, ben ancak yapabildim :) Amin, işşallah çok teşekkür ederiz.

Kötü değil tabii Annecim sadece hayal ettiğim gibi değil o kadar bu yaz böyle kullanırım belki çok küçük bir ihtimal ama aklımdaki şeyi bulursam değiştiririm bulamazsam böyle devam.....Evet bana defne yaprağı vermiştin bakalım onlara süslü bir şeyler yapabilirsem onları da dolaplara koyarım. Ellerine sağlık Anneciğim buzluğa atmıştım 2 gündür akşam yemeği yapıyorum harika ellerine sağlık.Zaten ben yapıyorum kızım bozuyor ben temizliyorum babasıyla kızı kirletiyor :(