25 Haziran 2014 Çarşamba

Carsamba...


Gunaydinnnnnn.... Ben gecen haftadan beri boyama yapmaya calisiyorum. Calisiyorum diyorum cunku kiz pek izin vermiyor. Dun bitirdigim cercevem....Bu ara cerceve boyamaya sardimda....


Cerceveyi rich markasinin lila rengi ile boyadim.


O sana muhtac sanirsin aslinda sen ona muhtacsindir haberin olmaz.....Soz Facebooktan.....


Markafonik askimin meyvesi geldi dun aksam.....Bir bu kalmisti almadigim   .-0
Simdilik bu kadar okula gec kalmadan gideyim ben. Guzel bir gun olsun.....




4 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

hadi bakalım 1 temmuza az kaldı
sevgiler

yıldız dedi ki...

renk ne kadar güzelmiş rn sonunda bende bu akrilik boyalardan alıcam:)

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM dedi ki...

ne tatlı bi renk olmuş öyle çerçeveniz :) hayat bütün renkleriyle güzel fincanlar gibi ..

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci evet az kaldi .D Kizimla tum gun birlikte olmayi sabirsizlikla bekliyorum....

Yildiz evet renk cok guzel.Basla bence de eminim cok guzel seyler cikar.

BENIM KUCUK DUNYAM cok tesekkur ederim .) ay ne guzel soylemissiniz......