2 Haziran 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Minicik boyu var türlü türlü huyu var :) sepetlere de hiç dayanamaz içine giriveririz....


(Fotoğraf internetten)  Cuma okul dönüşü manzara böyleydi dikmende...Nasıl korktum anlatamam eve gelene kadar elim ayağım titredi. 


Akşam diziyi izlerken sakinleştim 


Cumartesi sabah 5:00'da üzerime çıkıp gözlerini gözlerime dikmiş bir titpitip...Hadi oynayalım bakışları hareketleri....Zorla kaldırıldım ve yaklaşık 1 saat sonra cadoloz kendi uyudu. Tabiii ben kalkmış oldum......


Cumartesi öğle benim için intikam zamanıydı....Yavruyu attık seyahat kutusuna doktor amcalarına gittik....


Başına ne geleceğini anlayamayan miniğim


Lavaş ekmeğinden tost....Yıllar önce uydurup yaptığım bir şey...( Gerçi aklın yolu birdir diye boşuna dememişler bir çok kişi yapıyormuş ta haberim yokmuş, sosyal medya da olmasa haberim olmayacak) Arada kahvaltıda değişiklik olsun diye yapıyorum hala...


Bir ben eksikmişim bu plastik saksılardan almayan.Tabii ki bunu öğrenince hemen aldım eksik kalmayayım dedim. Pazardan aldım  3 tanesi 5 tl


Ve pazar günü gün boyunca temizlik yaptım... Şu hafta sonları iyi mi kötü mü bir türlü karar veremiyorum.

Mutlu, sağlıklı, güzel bir hafta hepimize....









7 yorum:

yıldız dedi ki...

yerim ben bunu😻

Havva Peynirci dedi ki...

:))
çakır 4 yaşını geçti,ama sabahları bizi uyandırıp sonra uyumaları bitmedi:)
yani uyarmış olayım dedim:))
hep erken kalkıyoruz hep:)

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, teşekkür ederiz :)

Havva Peynirci, :) evet geldiğinden beri bizimkide öyle demeki hiç bitmeyecek..Ben bebek olduğu için böyle yaptığını düşünmüştüm. Ne diyeyim hayırlısı olsun :)

Meltem dedi ki...

Evren bu çok tatlı insan kıyamaz ki zaten buna seve seve kalkarım bende olsam ,lavaş ekmeğini sadece biz yapıyorduk zannediyordum demek sen dahil herkes yapıyormuş güzel bir hafta diliyorum canım sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, aynen öyle geç yatan biri olarak erken kalkıyorum ama en azından mutlu uyanıyorum :) Aynen öyle buna hep gülüyorum ben :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sabahları burnuma değen bir ıslak burun var bende de o kocaman bir abi oldu tabii ki :))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) ne güzel böyle uyanmak di mi ama :)