16 Haziran 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Herkese Merhaba!!  Cuma okuldaki işini bitiren masum ev kadını eve gelince karne telaşından beklettiği ütülerini yapar. Tabii bu arada minikim oyun oynadı, ütünün sallanan kablosuyla....


Ve cuma akşamı süslenip çiçeklenip eşin iş yemeğine gidilir...


Cumartesi eşin çalıştığı şirketin katıldığı Dragon Festivaline gittik.


Cumartesi akşamı yıl içinde iyice karıştırdığım kitaplığımı düzenledim artık nasıl karıştırdıysam bir gecemi aldı...Bu arada kızımda ilk başlarda oyun zannedip kudurdu sonra oturup beni izlemeye başladı :) Manevi destek :)


Bir de boyama işine başladım...Hadi hayırlısı :)


Pazar günü de festival devam etti....O kadar çok yağmur yağdı ki ben arabadan inemedim, çok güzel oldu...


Kısa süre sonra sanki yağmur hiç yağmamış gibi oldu...Her yer pırıl pırıldı....Hatta güneş o kadarpırıl pırıldı ki neredeyse beynimiz kaynayacaktı :) sıcak havaları hiç sevmem demiş miydim? belki de milyon kez...Neyse güzel, sağlıklı, huzurlu bir hafta olsun....











5 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

demek ki bu hafta yalova yok!
ama bol faliyet olmuş,okullar da kapandı hobiler gırla gider:))
sevgiler

yıldız dedi ki...

o ütü masalarında gözüm var hobi odası yapınca alıcam kendime :)
bu arada oturmuş seni izliyor dimi aynrn bizimkide öyle oturup izler paşa gibi nerdeyse bak orası olmamış dicek diyorum:)

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, evet maalesef yok, iki günlük Yalova gidiş gelişi çok yorucu oluyor....Ev işlerini yetiştirebilsem ah ne planlarım var anlatamam....

Yıldız, ben ütü masasını trendyol ya da limango'dan almıştım hala arada görüyorum.Evet oturup beni izliyor süpürgesini unutmuş cadım benim, bir gün derse şaşırmam küçük müdürem...

SHOIPTAR dedi ki...

Allah kolaylık versin evrenciğim işler nasıl olsa yapılır siz gezmenize bakın o oturan yarya onun bakışlarını yerim özledik bile .

Atolyekedi dedi ki...

Annecim hep öyle diyorum işleri sonrada yaparım ama dayanamıyorum yine onlara öncelik veriyorum yetişememekte cabası :( Ay evet benim kızım özlenmeyecek gibi değil çok tatlı :)