23 Haziran 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara.....


Herkese Merhaba.....Biz cuma gunu ogleden sonra doktor amcamiza gittik asi olmak icin....Doktor yine uyardi bu bir kac gun istahsiz ve sakin olabilir diye...... Kim biz mi doktor amcasi eve geldik bir kudurmak bir kudurmak yerinde tutamadik bidigimi....


Yarabbim evi nasil supurecegimi sasirtti bana... Hersey oyun mu zannedilir minik kus...
Cuma gecesi bir kac gundur gormedigimiz babamizin gece eve gelmesiyle ev senlendi. Hatta o minicik patilerini babasinin ellerine koyarak uyudu boncuk kizim.....


Cumartesi gunu kirtasiye alisverisi yaptik. Ne zamandir almak istediklerim vardi hepsini bulamadim ama olsun....


English home da massallah kapis kapis hersey gitmis hanimlar birsey birakmamislar...Bu indirimler ne zaman duyulur ve duyuldugu gibi nasil yetisilir hic bilemiyorum 


Uzun zamandir kahve keyif yapmamistik beyimle icimizden gelmemisti.....
Ve bir hafta sonu daha boylece gecti....Yeni hafta hepimize guzellikler getirsin....





4 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

gelsin güzellikler sana da:))

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci cok tesekkur ederim ;9

dikisdersi dedi ki...

bunlar pek şeker...yavrularını dahi kıskanıyorlar ,senin süpürmeni hayda hayda kıskanır

Atolyekedi dedi ki...

dikisdersi himm hic bu acidan dusunmemistim bende oyun oynamaya calisiyor saniyordum ;)