9 Haziran 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Hemen hemen her gün böyle canlı çiçekler alıyorum yavru ceylanlarımdan....


Cuma okul dönüşü valizlerimizi hazırlayıp Yalova yollarında düştük...


Miniğimi de seyahat çantasına koyduk.....


Yalova ve Anne kahvesi....


Cangöz kızım ne sevildi ne kudurdu....


Çılgınlar gibi koşup koşup yorgun düştü.....


Eve gelince artık nasıl yorulmuşsa böyle uyudu. Üstünü örttüm, her zaman ki gibi hiç istemez üstünde bir şey olsun, hemen battaniyenin üzerine yatmış....

Bizim için hafta sonu hem güzel hem eğlenceli hemde yorucuydu....Bu hafta da çok yoğun geçecek üretim olacak ama hep okulla ilgili.....Neyse güzel haberler alacağımız, sakin ve sağlıklı bir hafta olsun herkese....







6 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

çok tatlısınız çokkk,bayılıyorum takip etmeye:)))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyyy yerim senin meraklı bakışını çok tatlısın :)

sana ne güzel bir can yoldaşı tüm yorgunluğunu alır bu minnak:)))

Meltem dedi ki...

Anne evi gibi var mıdır ne güzel olmuş iyi bir hafta diliyorum canım.

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, ay evet çok tatlı kızım, yorumunuza çok mutlu olduk çok teşekkür ederiz :)

ÖRGÜ ÇANTAM, Teşekkür ederiz :) Hemde nasıl can yoldaşı...Eşimin olmadığı zamanlarda özellikle...

Meltemcim, kesinlikle...Çok teşekkür ederim.

Havva Peynirci dedi ki...

mimledim seni:)

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, hemen bakıyorum :) Teşekkür ederim.