14 Haziran 2014 Cumartesi

Geçen hafta.....


Merhaba!  Geçen haftanın ne kadar yoğun geçeceğini üretim olacağını ama sadece okulla ilgili üretim olacağını yazmıştım daha önce....Yukarıdaki fotoğrafı facebook' ta gördüm çok hoşuma gitti :)  benim geçen haftaki halim....Şimdi geçen hafta tam hobici bir insanın zevk alarak yaptığı minik üretimlerimin bazılarını paylaşmaya başlıyorum.


Gelişim raporları yazıldı, süslendi :)


Çocuklarım için hazırladığım her şeyi süslemeyi seviyorum.


Çocukların malzemeleri için bu sene çantalara çıkartmalar yapıştırdım. Geçen senede  böyle yapmıştım buraya tıklayınız.


Bu sene de böyle olmuş oldular.


En çokta ceylanlarımın hediyelerini hazırlarken heyecanlandım :)


Bu sene ikinci dönemin karne kapları da kızlar için böyle...Evalarla yaptım üzerindeki kızları. Ve özensiz olmasınlar diye tek tek kestim.


Bu da tabii ki erkek ceylanlar için...
İşte geçen hafta bu ve bunun gibi detaylı işlerle geçti. Tabii bu işler benim için en zevkli olanlarıydı...Tekrar görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın....










8 yorum:

Sansa Fashion dedi ki...

Ne kadar düşünceli bir öğretmensin. Öğrencilerin çok şanslı:)

SHOIPTAR dedi ki...

yaptıklarına bayıldım evrenciğim çok meşakatli işler ellerin dert görmesin minikleri her zamanki gibi mutlu etmişsin yorgunluğuna deymiş .

Atolyekedi dedi ki...

Sansa Fashion, ay çok teşekkür ederim :)

SHOIPTAR, teşekkür ederim Annecim.

sakLı bahçem :) dedi ki...

en ince ayrıntıya kadar düşünmüşsün yin düşünceli arkadaşım :) yüreğine sağlık.

Atolyekedi dedi ki...

Saklı bahçem, teşekkür ederim canım benim, elimden geldiğince düşünmeye çalışıyorum ama yine de kaçırdığım şeyler oluyor...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım benimmm gerçekten elleri öpülesi bir öğretmensin, ellerine sağlık iyi ki bu mesleği seçmişsin yetiştirdiğin güzel kalpler senin imzan olacaklar.
hepsine bayıldım çok güzeller.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

elleriniz dert görmesin hocam... çok güzel olmuş.. her biri.. çocukların yüzlerindeki gülümsemeyi düşünmek çok güzel...

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, ay çok teşekkür ederim. İşşallah vatana millete hayırlı evlatlar yetiştirebilirim.

EMİNE ÖZTÜRK, çok teşekkür ederim. Kesinlikle, onların mutlu olacağı hayaliyle hazırlandı hepsi...