12 Haziran 2014 Perşembe

MİM

Merhaba öncelikle herkese hayırlı kandiller diliyorum. Kedilievintarzı blogunun sahibesi beni mimlemiş. Teşekkür ederim kendisne.... Blogu için buraya tıklayınız.Hemen cevaplamaya geçiyorum.



1) En çok sevdiğin yönün nedir? 
Kin tutmam, tutamam....Aslında hala emin değilim en sevdiğim yönüm mü diye...Bazen zararını görüyorum....

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Ağlamadım...

3) Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri yada hangi özellikleri değiştirirdin.
İçinde kötü bir kalp, fesatlık, hasetlik, dolandırıcılık olan, dünya malına düşkün olan 3 kişiyi değiştirirdim.Ama isim vermek istemiyorum :)

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Girmedim.

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Bunu o kadar çok düşündüm ama aklıma hiç bir şey gelmedi.

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş yada sevgili seçseydin, kimi seçerdin?
Ünlüler dünyasından bir eş seçmeyi tercih etmeyeceğim için bu soruya istenildiği gibi bir cevabım yok.

7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?
Bu soruyu çok sevdim Tabii ki ÖZGE ÖZBERK



8) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı? 
Hatırlamıyorum, ağlamışımdır belki de....

9) Superman mi? - Batman mi?
Örümcek adam :)

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik.
Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin 
var mıydı?

Ay benim ki çok klasik radyonun içinde küçük insanlar var zannederdim. 

O küçük insanları böyle aradığım bile olmuştur :) 


12) Hayatın anlamı nedir?
Ay aklıma gelen cevap yine çok klasik 'kendini gerçekleştirebilmek' çok sıkıcıyım di mi?


Tekrar Mim için arkadaşıma teşekkür ediyorum. Herkese hayırlı kandiller diliyorum. Görüşmek üzere.....

4 yorum:

meltem dedi ki...

Evrencim Özge özberki bende çok severim ayrıca bende küçükken radyo gibi tv nin içinde insanlar var zannederdim sevgiler.

Havva Peynirci dedi ki...

şahanesin,sen küçükken radyo da insanlar var sanmışsın çok mu?
koca koca okumuş adamlar trafo da kedi var sanıyor:)
hayırlı kandiller

öce dedi ki...

radyo cevabı çok güzel. radyo ilk çıktığında dedesi annemleri, susun şimdi radyodan küçük insanlar çıkar diye sustururmuş. hatırıma getirdin.
Mübarek Berat gecemizi kutlar, dualarımızın kabul olmasını dilerim.sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim ay evet çok tatlı kız, çok iyi oyuncu...Yalnız olmadığımı bilmek ne güzel :)

Havva Peynirci, ya yazık onlara ,)
Teşekkürler

öce, bir türlü çıkmadılar ama :) Amin hepimizin işşallah