16 Temmuz 2014 Çarşamba

16 Temmuz Çarşamba AĞVA


Günaydınlar herkese.....Ben bu postta  tatilimizim muhteşem başlangıcından bahsetmek istiyorum....Ankaradan Ağva'ya böyle iki tarafı yemyeşil yollardan geçerek gittik, harikaydı....Tabii ki bu manzara ne yazık ki Ankara'dan baya bir uzaklaşıncaydı....


Ağva'da 'Beyaz Ev' de kaldık....Aslında sahibesini tanıyorsunuz buradan blogunu ziyaret edebilirsiniz. Biz Gül oda da kaldık....Harikaydı....Eşimle tatil planlarımızı yaparken ben en romantik odanın gül oda olduğunu düşünmüştüm hala aynı fikirdeyim :) ama her gidşimde farklı odalrında kalma planlarımda var tabii


Odamızdan manzaramız böyleydi....Ah ah. Ne kadar anlatsam yine de anlatamam aslında....Her şey çok güzeldi....


Kızımda çok mutluydu.....Uyku mahmuru....


Aslında mutlaka gidin misafir olun derim. Ama önce bir sitelerini gezin buradan.....Odanızı seçin....


Miniğimin en sevdiği yer :) 


Otele hanım eli değdiği nasıl da belli...Her yer öyle güzeldi ki....


Bu da Şile'den....


Biz harika bir tatil geçirdik. Sakin, sessiz bol dinlenmeli, bol kitap okumalı....Eğer ani bir kaçamak yaptıysanız hiç endişelenmeyin odanızda ve salonda kitap bulabilirsiniz....Hatta salondan dvd seçip odanıza götürüp izleyebilirsiniz :)


Güneşlenmeden yapamaz miniğim :)


Bu güne kadar gittiğim otellerde en rahat ettiğim en huzurlu olduğum yerdi  'Beyaz Ev'.....Tabii bunun sebebi otelin fiziki şartlarından size sunduğu imkanlardan başlayarak otelin sahibelerinin ve tüm çalışanlarının samimi sohbetleri ve içten gülüşleriydi....Ama yemeklerin lezzetini de atlamayalım lütfen :) 


Bu kız hiç vazgeçmedi :) üstelik balkona her gün düzenli çıktığı halde....Hep bir kaçma planları...Cık cık seninle başımız dertte....Biz harika bir tatil geçirdik kızımız güvendeydi biz huzurluyduk yemekler lezzetliydi insanlar güler yüzlü ve samimiydi....sessiz sakin ortamını şimdiden özledik. Ben tekrar gitmek için sabırsızlanıyorum işşallah kısmet olur. Bizi misafir ettikleri için buradan ayrıca teşekkür etmek istiyorum Aslı ve Rengin hanıma ve tüm iyi kalpli çalışanlarına....
















8 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

ağva cenetten gibi bir yer, yapılabilecek en güzel yerde tatil yapmışsınız:) ne mutlu size:) darısı başımıza...

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Okurken ben dinlendim ne güzel bi yermiş :) Aklımda olsun benimde gül oda :) Çirkin hanımın uyku mahmuru resmine bayıldık :) İnşallah tekrar gitmek nasip olur. Böyle yerleri severim bende sessiz sakin :)

tatlı kedi quen dedi ki...

ağvada bizde tatil yaptık çok zevkliydi. atölye kedi kızını bana verir misin? yakışıklı bir oğlum var.
çok mutlu olurlar :) bebekleri olur ehe ehe. şaka tabi. ama kızında gözüm var.

Atolyekedi dedi ki...

AsOrTİK, kesinlikle cennet gibiydi...İsteyen herkesin başına olsun işşallah.

Nurten ŞENKUL, gerçekten çok güzeldi. Evet gül oda....İşşallah işşallah isteyen herkesin başına olsun...Bende sessiz sakin yerleri çok seviyorum.

tatlı kedi quen, valla bilmiyorum taliplimiz çok :) Sevmek serbest tabii ama ben kızımın turşusunu kurmayı düşünüyorum :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

son yazına soru yazdım ama bir öncekindeymiş cevap:))) yolculukları alışması çok iyi BADEM arabaya binmekten aklı çıkıyor:) sırf bu yüzden veterineri değiştirdik yakınımızda bir yere açılan veterinere kucağımda götürüyorum ve döndüğümüzde tüylerin bir kısmı bana transfer oluyor:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, İlk zamanlar çok korkuyodu ama ben nasıl alıştırırsan öyle gider mantığında olduğum için her yere götürüyorum Allahtan bizim kızda bizim hayata çabuk adapte oldu. Artık taşıma sepetini görünce içine zıplayarak giriyor.

gooogoook dedi ki...

Ağva da tatili saymadım kaç kişi tavsiye etti, mutlaka gitmek istiyorum:) çok memnun herkes.. Çok güzel bir tatil olmuş:)

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, evet işşallah fırsatınız olur gerçekten çok güzel bir tatildi :) tabii işşallah benimde tekrar fırsatım olur :)