17 Temmuz 2014 Perşembe

17 Temmuz Perşembe Edirne


Edirne sen ne güzel şehirsin öyle....


İnsanın  ne güzel....


Ama havan da bir o kadar sıcak....Rahat rahat gezemedik. Ağva'dan sonra aşırı sıcak geldi piştik resmen. Oda da serinleyebildik. Bu da kızımın serinlmiş hali :) normalde üstü örtülsün istemez ama içerisi serin olunca üstünü örttüm itiraz etmedi hiç


Ve tabii Selimiye....Muhteşem bir cami...


Selimiye arastası....


Çirkin kızım kendine aşık etmek için her türlü pozu veriyor :)


Ee  Selimiye hatırası olmadan olmaz tabii....







6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

gezmelere kızını da mı götürüyorsun yoksa??
:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, evet, bizi zorlamadıktan sonra her yere götürmeyi planlıyoruz :)

Cihanin Bahcesi dedi ki...

kuslari cok seviyorum...
onun icinde icinizdeki bu sevgiyi anliyorum:)
kizinizla iyi gezmeler,,,

Atolyekedi dedi ki...

Cihanın Bahçesi, kuşları bende severim...Çok teşekkür ederiz :)

gooogoook dedi ki...

Edirneyi çok merak ediyorum. Hem şehir olarak hem de Cuma pazarı vardı sanırım orada; Şenay çeşit çeşit kumaşlar alır dikerdi, vallahi kumaş pazarını çok merak ediyorum;) Güzel bir gezi olmuş:)

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, ben de daha önce hiç gitmemiştim ve merak ediyordum çok sevdim şirin bir il. Ama o cuma pazarını bileydim ah ah