18 Temmuz 2014 Cuma

18 Temmuz cuma İstanbul


İstanbulda kaldığımız oda da baş ucumuza biblo koymuşlar :)


İstanbul demek alışveriş demek :) Cevahirdeki C&A' yı çok seviyorum Ankaradan çok daha farklı şeyler var.

Plansız hareket edemeyengiller her daim abartır :) ama cidden çok ucuzlardı ve ben sürekli her şeyi yazdığım için çok defter bitiriyorum. 


Kapalı çarşıyı hiç bu kadar tenha görmemiştim :)


Ortaköye gitmeden olmazdı...


Ah İstanbul çok güzelsin ama karşıdan...İstanbul'da yaşamayı geçtim gezmek bile çok zor...


İngilizlerin homunu zengin etmiş olabiliriz....


Kapalı çarşı'dan magnet çılgını ailenin aldıkları....Buzdolabı buzdolabı olalı böyle çılgınlık görmedi :)


Ortaköyde anahtarlıklar satılıyordu. Benimde hazır anahtarlığım kırılmışken alayım dedim ama tabii böyle tek taraflı olmaz.


Beyimin adını yazmazsanız almam dedim :)


Bu da son alışveriş. Böyle çok güzel yazlık peştamallar satılıyordu aynı bezden yazlık el havluları masa örtüleri vs. Bana rahmetli Babannemi hatırlattılar kendi dokurdu böyle bezleri...Çok doğal geldi. 
Günlerden cumayı yaptık yine...Bu hafta temizlik ve migren azması ile geçti.Hayırlısı olsun bakalım. Herkese hayırlı cumalar mutlu hafta sonları.... 















7 yorum:

sadecenaciye dedi ki...

geçmiş olsun
ama aldıklarının hepsi çok güzel güle güle kullan.

öce dedi ki...

iyi günlerde kullanın, özellikle defterlerin daha bir güzelmiş. sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

sadecenaciye, çok teşekkür ederim.

öce, çok teşekkür ederim benden de sevgiler.

meltem dedi ki...

İstanbula gidip hengamesini gördükten sonra Ankarada yaşadığıma şükrettim çok güzel ama o kalabalığın çekilecek yanı yok sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim kesinlikle bende şükrediyorum. Sevgiler....

gooogoook dedi ki...

Hımmm Nasıl güzel bir gezi olmuş bu böyleee ! Özendim İstanbul Gezisine doğrusu:))Benim de gitme vaktim gelmiş demek oralara.. Baş köşedeki biblo beni bitirdi:) bunun dışında alınanlar çok güzel güle güle kullanılsın. Defterler süper;).

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, evet güzeldi ama zor bir yer :( Ve itiraf edeyim aslında gidilecek daha çoook yer vardı belki başka sefer..Çok teşekkürler :)