3 Temmuz 2014 Perşembe

3 Temmuz Perşembe Denemelemeler....


Okulda yaptığımız etkinliklerden bir tanesi.....Mumluk..... cd, su damacana kapağı soba boyası ile boyadım, kenarlarına renkli taşlar yapıştırdım.


Bu da bir mumluk...Bildiğimiz minik teneke konserve kutularından......Bunu kendime yaptım ama Allah kısmet ederse bir değişiğini seneye çocuklarla yapmayı planlıyorum.


Bu da babalar günü fotoğraf çerçevesi etkinliğimizin bir değişiği.......Tatailde çocuklarla birlikte yapılabilir etkinlikler


Hepsini fikir olarak mutlaka internette bir yerlerde görmüşsünüzdür, ben elimde olan bu malzemelerle zaten var olan bu fikirleri gerçekleştirdim..Denemelemelerim devam edecek....Onca çamaşır ütü arasında aklıma takıldı denedim bende :) Tekrar görüşemek üzere.....




4 yorum:

meltem dedi ki...

Bence bu çirkin adı iyi olmuş öyle diyelimde bu sevimliye nazar değmesin geri dönüşüm fikirleri bizim çocukların okullarında mutlaka işime yarayacak aklımın bir köşesine yazdım sevgiler canım.

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Ellerine sağlık :) Hepsi çok güzel, Biz de akşam çerçeve yapalım abeslangları boyayıp :) Düğmeleri kullanmışsın bu arada :)

hanımanne dedi ki...

Çocuklara ile geçirilen en güzel zaman onların el beceri ve hayal dünyasını geliştiren bu tür eğlencelik hobyler yapmak:) kolay gelsin canım hepsi birbirinden güzel :)

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim kesinlikle katılıyorum! çok teşekkür ederiz :) bizim oralarda tersi söylenir bizde o yüzden ismini çirkin koymuştuk :) Çok teşekkür ederim canım benden de kocaman sevgiler

Nurten ŞENKUL, çok teşekkür ederim :) Kolay gelsin size şimdiden...

hanımanne, çok teşekkür ederim :)