4 Temmuz 2014 Cuma

4 Temmuz Cuma....


Günaydıııııın


Gece çok iyi gidiyor, ben yaz kış seviyorum örmeyi....


Nedir bu buz kalıplarımdan çektiğim.....Hepsini tutup attım.Böyle dandik bir şey bile daha kolay kullanılıyor...


Dikilecek kumaşlar yıkandı....Aslında yapmak için sabırsızlanıyorum ama atölye bir süre üretim yapmayacak....


Nereye gitsem yanımda....Önce olduğum oda da koşup koşup kuduruyor sonra yorulunca böyle oturup neler yaptığıma bakıyor....


Bir süredir bardaklara takmış durumdayım...Herşeyi bardakta istiyorum :)


Sıcaklardan galiba bayılmış şekilde uyuyor....


Şu dolap düzenleyicileri çok seviyorum. Bunu Real'den almıştım.Yeni dallı güllü ciciler için yer açtım :)


Aaa fare mi bu? Kulaklara bakın :) artık rüyasında ne görüyorsa :) 
Tekrar görüşmek üzere hayırlı cumalar, mutlu hafta sonları..... 











11 yorum:

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

şu an senin şu minnoş kedin gibi bende sızıp uyumak istiyorum...

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Çirkin kızının tatlılığı bitiriyor kızımla beni :)
Battaniye ne güzel hızlı ilerliyor hemde yaz olmasına rağmen. Kolay gelsin :)

meltem dedi ki...

Bu çirkin yüzünden bilgisayar ekranını öpecektim nerdeyse bu nasıl bir sevimliliktir benim yerimede bol bol sev öpüyorum ikinizide.

Yeşim dedi ki...

Kuzucuğumm yerim senin o güzel suratlı bebişini :) aklını seveyim ne de güzel buz kalıpların var :) dolap içi düzenleyiciler gerçekten büyük ferahlık sağlıyor iyi yapmışsın almakla, yeni cicilerini bekliyorum merakla. Seni yanaklarından kuzunu da ıslak burnu ve pembiş papilerinden öpüyorum <3

yıldız dedi ki...

son resimdeki kulakları yerimki ben

sakLı bahçem :) dedi ki...

arkadaşım nasılsın ? maşallah yaz kış demeden arı gibisin :)

Atolyekedi dedi ki...

ATAHAN İLE HAYAT, bazen sıcaktan bunalınca bende istiyorum :(

Nurten ŞENKUL, çok teşekkür ederiz :) Canım battaniye değil kırlent yapıyorum aslında bu modelden çok güzel olur ama cesaret edemedim.

Meltemcim çok teşekkürler :) bizde seni öpüyoruz. Kızımn sevilmesi beni çok mutlu ediyor çok çok teşekkürler.

Yeşimcim yiyebilirsin canım :)Buz kalıpları beni mecbur etti aslında....Ay teşekkür ederim canım bende seni öpüyorum.

Yıldız, yiyebilirsin çok mutlu oluyoruz biz böyle sevildikçe :)

SakLı bahçem, iyiyim canım teşekkür ederim. Öpüyorum seni.

cecilia dedi ki...

atölye kedisi çok tatlı, hayat onlara güzel, senin gibi de bi sahibi var, bu arada kolay gelsin cnm yine güzel işler beceriyorsun..

Atolyekedi dedi ki...

Cecilia, çok teşekkür ederiz :) Kesinlikle hayat onlara güzel....Teşekkür ederim canım, beğenmene çok sevindim.

ebrulikedi dedi ki...

annesi bu kız çok tatlı .tam yemelik

Atolyekedi dedi ki...

ebruli kedi çok teşekkür ederim :)