2 Temmuz 2014 Çarşamba

2 Temmuz Çarşamba....


Ve sonuncu çerçevemde bitmiş bulunmakta.....Planlarımı gerçekleştirebilmem için yeni çerçeveler almam lazım :)


Ankaranın ne kadar sıcak olduğundan bahsetmiş miydim? Pişiyoruz....Yavru bıldırcınım serinlemek için yerlere yatıyor...


Bitirip bitirip mutlu oluyorum. Ve bunlar tam 1 ayda bitti :)


Sahura kadar bizimle oturan bıldırcınım leylaya döndü bu aralar....Ama bu yavru kuşla 24 saat birlikte olmak harika....Atölye kedi evinden şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere...Mutlu günler....




3 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

ne cici bir kedin var. kızsa oğluma isterim :)

meltem dedi ki...

Evrencim çerçevenin rengine bayıldım ikeanın çerçevesi o değilmi çok güzel olmuş bu arada o kadar ürünü nasıl bitirebildin çok şaşırdım birde kediciğin adını merak ettim sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

tatli kedi quen, teşekkür ederiz :)

Meltemcim evet,çerçeveler ikea... Tek tek bitirdim aslında kız fırsat vermiyo herşeyi oyun zannettiği için yavaşladım... tabii havaların yardımı çok, sıcak olduğu için çok uzun süre beklememe gerek kalmadı katları atmamda....Kızımın adı 'Çirkin' :)