21 Temmuz 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Herkese Merhaba....Çirkin kızımın sıcaktan bayılma halleri :)


Bu da temizlik sonrası kabloların peşimden koşmuş ama enerjisini atamamış boncuk gözlü kızım...


Cuma günü Derya Baykal'ın programında denk geldim. Hocam ne güzelde anlatıyor ne de alçak gönüllü maşallah ne güzel şeyler öğrendim yine....


Aslında çok ta bahsetmek istemiyorum ama içlerimizde fırtınalar kopuyor biliyorum. Bizler sadece dua ediyor elimizden gelen yardımı yapıyor ve belirli ürünleri almayarak protesto ediyoruz. Keşke elimizden başka şeyler gelse şu minicik günahsız yavrucuklara ve hiç bir insana bir şey olmasa....Bazen düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum.Kendimi olur olmaz şeylerle oyalamaya çalışıyorum bir çoğumuz gibi...


Dünde daha az düşünmek ve oyalanmak için kırlentlere sardım.Yerlerini değiştirip durdum.


Son bir kaç gündür bizimle sabahlamıyor cadalozum. Hıh bizde çok meraklıydık sankim....


Cumartesi pazar iki gece üst üste Trt'de Tanıklar isimli diziye denk geldim. Hayal meyal hatırladığım şeyler bir kısmı....Çok etkilendim, üzüldüm. Tavsiye ederim.
Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere.....







6 yorum:

gooogoook dedi ki...

Miniğimin hallerini yesinler:))) çok tatlı birşey çok. Kırlentler de ayrı güzel, olsun değiştirin iyi olur eve renk renk kırlentler güzel oluyor havasını değiştiriyor hemen elinize sağlık:)

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, :) teşekkür ederiz.

meltem dedi ki...

Yaşanan son olaylar ne yazıkki hepimizin içinde bir yara dilerim Allah yardımcıları olur ve bu vahşet biran önce sona erer....
Bu arada çirkin fenomen olursa şaşırma çok ama çok sevimli :)

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, Amiin işşallah.
:) çok teşekkür ederiz canım.

Dilek dedi ki...

Ah Evrenciğim sorma benim kızımda çok tüylü herde hava akımı oraya seriliyor.

Atolyekedi dedi ki...

Dilek, aynen benimki de öyle, işlerini de nasıl biliyorlar :)