1 Temmuz 2014 Salı

1 Temmuz SALI....


Merhaba.... 2. çerçevemi de bitirmiş bulunuyorum.Çok şükür kızdan kaçırarak bunu da bitirdim. Kullandığım boya rıch markasının pembe rengi....Bir tane daha kaldı bitecek çerçeve....


Bu fotoğrafı facebookta görünce tam benim kızlık dedim zira kendisi  kızımın karakterinin tıpkısının aynısı.....


Sizin oralarda havalar nasıl? biz yanıyoruz hatta pişiyoruz desek daha doğru...Bu da kızımn vantilatörle ilk tanışması....


Çirkinim kısa zamanda çok büyüdü.....Tüm gün böyle uyursa büyür tabiii :)
Neyse ben şimdi kızım için tahsis ettiğimiz sepete minder dikmeye gidiyorum. Görüşmek üzere mutlu günler....




3 yorum:

meltem dedi ki...

Evrencim söz minik için yazılmış gerçekten şu hallerine bakarmısın bende büyüdüğünü farkettim ,çerçevede çok güzel görünüyor canlı renkleriyle ellerine sağlık.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yerim onun keyfini:))
yazı ve pisican nasıl da uyumlu :)) ellerine sağlık çerçevenin rengi çok güzelmiş.

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim, anlaşılması ne güzel, büyütüyoruz yavru kuşu. Çok teşekkür ederim.

ÖRGÜ ÇANTAM,Çok teşekkür ederim.