15 Ağustos 2014 Cuma

Gölyazı


İlk defa gittim Gölyazıya...Ne şirin bir yerdi. Daha önce duymuştum ama en çok şu dizi sayesinde 'aaa buraya gitmeliyiz' dedirtti. 


Canım yurdumun ne güzellikleri var ama biz ne kıymetini bilip koruyoruz ne de daha iyi olmak ve tanıtmak için bir şeyler yapıyoruz. Güzelleştrelim koruyalım ve bol bol reklamını yapalım, tanıtalım.


Hava çok sıcaktı o yüzden ara sokaklarda kaybolamadık :(



Umarım bir daha gitmek kısmet olur. Herkese hayırlı cumalar mutlu haftasonları....





4 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

hangi dizi de geçiyor bilmiyorum,
ama fotoğraflarından anlaşılıyor ne güzel olduğu:)
mutluhaftasonu

cecilia dedi ki...

aynen ben de o dizide duymuştum, ülkemizin binbir güzel yeri var, her karışı cennet tabiki ama cehenneme çeviren insanlar yoksa bilmediğimiz, hiç gitmediğimiz ama dünyalara bedel yerler var, istanbul gibi tarih ve güzellik kokan bir şehirden bile trafik ve insanları sayesinde nefret edebiliyoruz..

Nilgün Komar dedi ki...

burası saklı cennetlerden
tanıtılsın istiyorum ama istila edilecek güzelim doğası bozulacak diye korkuyorum..

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, 'Güneşi beklerken' isimli dizide geçiyordu. Çok güzel bir yer gerçekten. Teşekkür ederim.

Cecilia, kesinlikle katılıyorum canım :(

Nilgün Komar, evet ne yazık ki biz keşfedince bozmak için elimizden geleni yapan bir milletiz aslında çok haklısın. Ama böyle bir yer yabancı bir ülkede olsa neler neler yapılırdı , dünyaya tanıtılırdı nasıl korunurdu ama biz :(