12 Ağustos 2014 Salı

Yol Hallerimiz....


Merhaba size biraz eğlenceli yol hallerimizden bahsetmek istiyorum....İlk yolculuğumuza henüz 2,5 aylıkken çıkmıştık. O zamnalar arabada miyavlayıp duruyordu....Motorun sesinden korkuyordu ama nasıl geçecekti hiç bilmiyordum. Mideleride çok bulanırmış arabada... ama ben ilaç vs de vermek istemedim. Neyse bir süre sonra yolculuklara alıştı miyavlamıyordu  ( miyavlama da eziyet edilir gibi :)) 


Miyavlamalar bitti sadece tuvaleti gelince ya da acıkınca aa bir de canı sıkılınca miyavlamaya başladı. Hatta sepetini görünce artık içine kendi girmeye başladı gezeceğini anlayınca o kadar gönüllü yani :) Son zamanlarda da yolculuk başlayınca açıyoruz artık istediği gibi geziniyo....


Gezinti molaları....


Arada şekerleme olmadan olmaz tabii



Allahtan arada bir kucağıma da geliyor.....


En çokta burada uyukluyo :) yakında sığmayacak haberi yok...


Şu surata çok gülüyorum. Yolda mola verdiğimiz zamanlar geri döndüğümüzde önce nerede olduğuna bakıyoruzbir keresinde şöför koltuğunda bulduk :) ayılmaya çalışıyordu...


E tabii arada böyle de şöföre yol gösterilir....Bakalım daha neler yaşayacağız bu minik cadıyla...Mutlu günler....









12 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

oyyy çok cici bir kız. gözüm var hala kızında :)

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kedi quen :) teşekkür ederiz.

Serra haznacı dedi ki...

Çok güzel!!! Pozcu pisi :))

öce dedi ki...

iyi , güzel gezmeler olsun küçüğe o zaman. sevgiler...

meltem dedi ki...

Evrencim hiç uğramıyorsun hayırdır, tatlişkoyu öp benim yerime.

Atolyekedi dedi ki...

Serra haznacı, teşekkür ederiz :)

öce, teşekkür ederiz. Bizden de sevgiler.

Meltemcim tatil dolayısıyla gezmelere devam ediyoruz kızımla o yüzden bu aralar böyle ara ara uğrayacağım işşallah. Öperim canım zevkle :)

yıldız dedi ki...

çok tatlı maşallah gezenti pisi :)

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız :) ailecek gezentiyiz. Teşekkür ederiz canım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

aman da bu kız büyümüş maşallah,ahhh senin çizgilerine kurban olurum.
iyi yaptın alıştırmakla sıkıntı çekmezsin artık.
öpüldünüzzz:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, evet kızım büyüdü baya :) Teşekkür ederiz. Nasıl alıştırırsan öyle gider mantığığla madem ailemizin üyesi o halde bizim yaşam tarzımıza alışırsa hep beraber rahat ederiz diye düşündüm çok şükür kızımda yapı olarak buna müsait. Şimdi hep beraber rahatız :)

SHOIPTAR dedi ki...

yeni ayrıldık ama şimdiden özledm cadıyı bizi çok eylendirdi hasretini gidermiş olduk teşekkürler evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Evet çok eğlendiriyo beni de...Bende teşekkür ederim Anneciğim