30 Eylül 2014 Salı

30 Eylül Salı 2014


Günaydııııın! Geçtiğimiz yaz tatilinde yaptığım bir çalışmayı paylaşıyorum bu gün......Fotoğraflarını bir türlü düzenleyemediğim işlerimden biri....Kendilerini annemlerin yazlığına yapmıştım. Yaparkende çok zevk aldığım bir çalışmaydı....


Yapılışı:
1. Zımpara yaptım ve nemli bir bezle sildim.
2. beyaz boya ile tek kat astar attım.
3. Yine beyaz boya ile 2. katı attım.


4. Gümüş renk boya ile eskitme yaptım.
5. Çatıları ve alt kısımlarını boyadım. 


6. Kolaytransfer çiçeklerini önce kestim nemli bir bez yardımı ile sabitledim.
7. Cila attım.

Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere....Mutlu günler....




5 yorum:

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM dedi ki...

çok beğendim :) harika olmuşş

sakLı bahçem :) dedi ki...

ah benim marifetli canım arkadaşım çok güzel olmuşlar :)

Atolyekedi dedi ki...

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM, çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum.

Saklı Bahçem, teşekkür ederim canım benim.

Angélica D dedi ki...

HI I love these house ! Grat Job
Angelica

Atolyekedi dedi ki...

Angelica thank you :)