16 Eylül 2014 Salı

Çirkinli Günler


Minnoşumun son hali....Artık hem büyük bir kız hemde çok yaramaz


Kuşları tekip eder.......


Fotoraf makinesi yada telefonu görünce kafasını hemen çeivirir....Artık doğru düzgün fotoğrafını çekemez oldum. 


Uyku mahmuru tipsizim nerede bir daraşmalık sıkışık tıkışık yer görse hemen içine girer....


Uykulu olunca böyle nemrut durur benim kızım...


Keyfine de pek düşkündür.


Ortalığı toparlarken nereye bir şey koysam arkamı döndüğümde üzerinde minnoşumu bulurum. Sonrada kaldırmaya kıyamam çirkinim kalkmadan o eşya da yerine konamaz.


Vee an itibari ile gelen kargo kutusunun önce  içinde oturan  şimdide uyuyan koca bebekim....Çirkinimin halleri böyle...Şimdilik hoşçakalın....








16 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

ama çok güzel olmuş bu çirkin tam ısırmalık,
şaşırma ben bazen çakırı severken ısırıyorum,o da beni ısırıyor:)

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Ba-yıl-dıııkkk :)
Yazını görünce Hira'yı çağırdım hemen :)"ayyy çok tatlı, anneeeee yiyimmi elini? Anneeee tüyüne bak, aneeee surata bak öpüymmü bilgisayarı :) Sevgi patlaması yaşadı resmen :) Maşallah çirkin kızına büyüdükçe o gözler nasıl güzelleşiyor öyle.

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, teşekkür ederiz :) bizde de eşimle ısırmalı oynuyor.

Nurten hanımcım ne kadar mutlu oldum anlatamam. Fotoğrafları çekerken Hira için çektim hep. Tepkileri de o yüzden daha çok mutlu etti beni. Eminim çirkin anlasa bu kadar sevildiğini kimbilir nasıl şımarırdı. Hira'yı öpüyorum güzel yanaklarından size de çok teşekkür ederim :)

sakLı bahçem :) dedi ki...

bu şeker kızı mıncırabilirmiyiiiiim :)

Atolyekedi dedi ki...

sakLı bahçem, ne demek tabiiki :)

Yeşim dedi ki...

Ouyy kuzum ya yerim onun ağzını yüzünü ♥

meltem dedi ki...

Bu yalnız büyüdükçe dahada sevimleşiyor ne tatlı olmuş Evren bol bol öptüm çirkini..

cangz dedi ki...

Maşallah gelinlik kız olmuş :) Benim kızım da dört aylık oldu mutfak dolabının üstünden indiremiyorum çok yaramaz.

Atolyekedi dedi ki...

Yeşimim teşekkür ederim :)

Meltemcim, ayy bende aynı düşünüyrum. Çok teşekkürler :)

cangz, ya evet :) Bizde de durum farksız artık mutfağın kapısını kapatmakta buldum çareyi, çok yaramaz.

ebrulikedi dedi ki...

çok şirin kedicik.sokakta baktığım böyle bir kedi vardı yüzü aynı.onu hatırladım.

Atolyekedi dedi ki...

Ebrulikedi çok teşekkür ederim şirindir benim kızım :)

sajuki dedi ki...

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna

www.sajuki.blogspot.com

öce dedi ki...

masum bakışlı, güzellik.

Atolyekedi dedi ki...

sajuki Welcome!! thank you :)

Öce, teşekkür ederiz :)

Ebruli Günler dedi ki...

Ay o nasıl bir surattır öyle :)) Tam sıkıştırmalık:) Blogunuzu tesadüfen keşfedip takibe aldım. Banada beklerim
ebruli1907.blogspot.com.tr

Atolyekedi dedi ki...

Ebruli Günler, :) teşekkür ederiz. En kısa zamanda gelicem işşallah.Sevgiler.