8 Eylül 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara.....


Günaydın!!!!Sabah sabah :)    ( şu an saat 06:35)    gerçi uykumu  alamadım işlerim bitmeyince gece çok geç yattım. Bu gün eve kaçta geleceğim de belli değil o yüzden erkenden yazayım dedim.....Cuma günü okul dönüşü oyuncakları yıkadım renkler çok hoşuma gitti.


Hızımı alamadım mutfak duvarlarını dolaplarını vs silip temizleyince minik bir değişiklik yaptım.


Aslında anlatacak paylaşacak çok şey var ama geçen hafta eve dönünce temizlik yapmaktan bloga vakit ayıramadım. Tatil dönüşü Yalova çıkışında Tedi diye mağaza var gelirken oraya uğradık ve bir sürü güzel şey aldım. Keşke Ankarada da olsa...Çok eğlenceli ve farklı ürünler var.


Tataile giderken pratik olsun diye Kipa'dan bu makyaj silme mendillerinden almıştım. 100 de 100 Türk malı, bu aralar buna taktım hem Türk malı olsun hemde hayvan deneyi yapmasın istiyorum aldığım ürünlerin...Her ikisininde olduğu ürünleri bulmak çok zor.İnternetten araştırdım kozmetik markalarını firmalardaki değişiklikleri takip etmek zor. Hem barkot önemli hem üretici firma hem çinde üretim yapıp yapmadığı bir çok ayrıntı var yani ben çözmeye çalışıyorum. Araştırma yaparken de bulduğum çok güzel bir üründe bu mendil özellikle göz makyajı için kullanıyorum harika temizliyor. 


Bu hafta sonunun alışverişi hepsi Türk malı :)


Pazar gecesi işlerinden....Bu gün Güneş sınıfının yeni ceylanlarıyla tanışacağım.Onlar için yaka kartları hazırladım. Güneşleri çizip kesip laminasyon malzemesiyle kaplayıp ilikli iğne taktım. 
Şimdilik benden bu kadar ilk fırsatta yaptıklarımı ve gezi notlarımı düzenlemeyi planlıyorum hayırlısı bakalım. Mutlu,sağlıklı, huzurlu haftalar....





8 yorum:

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Merakla bekliyoruz gezi notlarını :)
Gözüm çirkin kedini aradı :) Neyse ki Hira istedi diye bilgisayarımıza kaydettik senin kedinin hallerini :) gidip ona bakıp gülelim biraz :)

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

hamarat arkadaşım benim ellerine sağlık güle güle kirlen mi denir ne denir...

İnanç dedi ki...

Merhaba ben blogunuzu bir süredir takip ediyorum ilk yorumum bugüne kısmetmiş.
Blogunuzu çok tatlı bulduğumu söylemem gerek. Benim de 2 kedim var. Bir yerlerde kedilerden bahsedilirken orada ben olmazsam olmaz diyerekten blogunuzu takibe başlamıştım :)
Yorum yazmamdaki amaca gelecek olursak son zamanlarda takip ettiğim bloggerlar içinde bir tek sizin şu ürünleri alırken yaptığınız titiz çalışmadan bahsetmiş olmanız beni çok mutlu etti. Diğerleri bu kadar duyarlı değil mi ya da bu konuda yazmak istemiyor mu bilmiyorum ama bence bu konuda yazılmalı insanlar bilinçlendirilmedi. Halkımız birçok şeyden bir haber yaşamaya bayılıyor ne de olsa. Araştırmaya gelince çoğu kişi bir üşengeç pir üşengeç. Gözümüzün önünde ne varsa bize ne sunuluyorsa onu almaya alışmışız. Doğrusunu bulmak için çok azımız harekete geçiyor.
Siz vegan ya da vejetaryen mısınız bilmiyorum ama benim bu konudaki ölçütüm tek. HELAL olmasına dikkat ediyorum. Hayvanlar üzerinde deney yapılmamış ürün bulmak için vegan ürünlere de müracaat edilebilir evet ama onlar da çok karışık yine hangisine pek güvenebileceğimi düşünmüyorum. Ben TSE'nin verdiği helal sertifikasına da %100 güvenmiyorum. Şu an güvendiğim bir tek Gimdes'in verdiği helal sertifikalı ürünler. Keşke tüm vejetaryen ve veganlar destek verse şu helal sertifikalı ürünler içerisinde kendi görüş çerçevelerine uyan ürünlere.
Benim pek makyajla falan işim olmaz ama size tavsiye edebileceğim ürünler de var elbette :)
http://www.naturalive.com.tr/
Bu sitedeki ürünler Gimdes helal sertifikalı Türk malı bitkisel hiçbir şekilde hayvanlar üzerinde deney yapılmamış temizlik ve bakım ürünleri. Tamamiyle her çeşit üründen vardır diyemem ama biz destek oldukça onlar da kendilerini geliştirirler inşallah. Ben de geçenlerde keşfettim internetten sipariş veriliyor. Sipariş ettikten 2 gün içerisinde elime ulaşmışlardı.

Mesela siteden kopyaladığım yazıyı kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.

''Yaygın Kullanılan Bazı Zararlı Maddeler ve Etkileri

Fosfat : Suyu yumuşatmak için kullanılan minerallerdir. Birçok ülke, evsel deterjanlar ve diğer bazı temizlik maddelerinde fosfatların kullanılmasını yasakladı. Deterjan katkı maddesi olarak kullanılan fosfat çevre ve insan sağlığına zarar vermektedir. Fosfatlar ve diğer deterjan kirlilikleri nedenleri ile de birçok balık türü yok olmaktadır.

Petrol Bazlı Temizleyici: Toksik ve alerjik maddelerdir. Bu maddelerin parçalanabilirliği (biyodegredasyon) çok önemlidir. Nitekim genelde parçalanması zor olan bu maddeler, su ve toprakta bozulmadan kalıp, akarsularla göl ve denizlere ulaşması buralarda yaşayan canlıları ve onlarla beslenen insanların sağlığını tehdit etmektedir.

Enzimler: Bitkilerden, büyükbaş hayvanların pankreaslarından ve mikroorganizmaların genetiği değiştirilmesi yoluyla elde edilmektedirler. Alerjik maddelerdir. 1mg tripsin enzimi fare damarına enjekte edilmesinde ölüme neden olmaktadır.''

Umarım size de bu güzel hareketinizde bir nebze de olsa yardımcı olabilmişimdir.

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, işallah en kısa zamanda yazacağım.Ay Çirkin meşhur olmuş haberi yok çok mutlu oldum arada fotoğraflarını koymaya çalışırım yine. Hira'yı öptüm...



Atolyekedi dedi ki...

Demetçim, çok teşekkür ederim :)

Atolyekedi dedi ki...

İnanç, yorumunuz beni inanılmaz heyecanlandırdı...Çokta mutlu etti. Tabii hem beğeni almak hemde aslında bir çok şeyi yansıtamadığımı düşündüğüm bir zamanda yansıtmış olabildiğimi görmek....Ben hem Türk mallarını hem hayvan deneyi yapmayan ürünleri hemde Helal ürünleri çok önemsiyorum. Araştırıyorum. Aslında bir çok ürün, bir çok site buldum ama firma adı vs vermeye çekindim çünkü çok sık değişiklik olabildiğini okudum. Neyse verdiğiniz faydalı bilgiler ve siteler için çok teşekkür ederim. Benim için ve bu konuyla ilgilenenler için çok faydalı olacak.Çok çok teşekkür ederim tekrardan. Minik yavrularla mutlu bir ömür diliyorum.

İnanç dedi ki...

Merhaba yorumuma değer verip cevapladığınız için asıl ben çok teşekkür ederim. Geçenlerde Başka bir blogger a da tavsiye amaçlı yorum yazmıştım (kendisi pek tasvip etmeyeceğim bir markanın ürünü tanıtıyordu) ama bayağı zaman oldu yorumumu Yayınlamadı suizan etmek istemiyorum elbette ama bu da bana gösterdi ki herkes bu konuda duyarlı değil. Akabinde sizin bu konuda yazmanız da yaralanan yüreğime su serpmiş oldu :')
kesinlikle bulabildiğiniz güvendiğiniz Ürünleri paylaşırsanız çok mutlu olurum. Çünkü ben de bu konuda daha başlarda ve acemiyim. Kedilerimden önce duyarlılığım çok daha azdı bile diyebilirim. Ama hayatınıza minik dostlarınız girince onların gözünden bakmaya başlıyorsunuz hayata. Hepimiz paylaşımda bulunur ve yardımcı olursak dünyayı kurtaramasak da bu amaçta bir adım atmış oluruz.
Ben de size bol patili günler dilerim :)

Atolyekedi dedi ki...

İnanç ne demek rica ederim. Bu kadar kibar, hoşgörülü ve doğru ifadelere kayıtsız kalamazdım.Kesinlikle katılıyorum o adım çok önemli.... bundan sonra emin olduğum yada güvenip kullanıp memnun kaldığım ürünleri paylaşırım sizden de yorum ve önerinizin devamını beklerim böylece mümkün olduğunca doğru ürünleri paylaşmış oluruz işşallah. Çok teşekkür ederim. Amin hepimize bol patili günler işşallah :)