15 Eylül 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Günaydıııın! Mutlu sağlıklı haftalar olsun işşallah.....
Cuma günü okul dönüşü temizliğe giriştim benim minnoşta peşimde tabiii hem süpürürken hem silerken :)  Ve temizlik bitince koşturmaktan yorulan hanım böyle uyur....


Cumartesi pazara gitiik. Bu kızı da benim minnoşa benzettim hoşuma gitti :)


Hazır çeşitli kırtasiye malzemeleri varken eksik kalmayayım dedim :)  Uni markası Türk markası bende ürünlerini beğeniyorum. Bu mendillerini de ilk defa kullanacağım bakalım işşallah bu ürünü de güzeldir. 


Gratiste bulduğum bir dudak koruyucu ya da nemlendirici....Artık girip karıştırıyorum tek tek barkodlarına ve üretici firmalarına bakıyorum. Bu nemlendiriciye de baktım. İkisi de tamam olunca aldım. Aslında ismini listelerde görmüştüm ama ürünlerinden hiç kullanmamıştım....Deneyeceğim bakalım....


Cumartesi her zamanki gibi mutfakta iş yaparken gelip beni böyle izledi....Şu halılar gelse artık yıkanmaktan, kızçem hasta olacak yoksa....Cadıyı artık zorla fotoğraflıyorum ne zaman telefonu görse kafasını çeviriyor :( bu pozu yakalayabilmek için kaç tane çektim bilmiyorum.


Cumartesi kahvesi...


Kime çekmiş acaba kafasını koyacak yer bulunca hemen uyur :)


Ve pazar günü alışverişi....Tabii ki Lcw'den çünkü kendisi de bir Türk markası :) Sağdaki dallı güllü gömleği yazın görmüştüm pahalı gelmişti şimdi fiyatı düşmüş....Ve çok güzel ürünler gelmiş....


Yeni merakım şu kaş kalemleri her gün kullanmasam da kullandığım günler hoşuma gidiyor. Herkesin çok övüp memnun kaldığı bu kalemi almak istedim. Flormar artık herkes biliyordur ama yine de Türk markası olduğunu söylemekte fayda var. Ve Türk markası kozmetikler hayvan deneyi yapmıyor. Eee ne demişler yerli malı yurdun malı....


Bu da Minnoşumun pazar keyfi.....Tekrar görüşmek üzere...Allaha emanet olun.











6 yorum:

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM dedi ki...

minnoşunuz ne kadar da keyifli poz vermiş
şu kedili dosyalara da ayrıca bayıldım..mutlu haftalar..

sakLı bahçem :) dedi ki...

o güzel yastıkların arasına saklanan bızdık çok şeker görünüyo :)
pazar ganimeti bencede tam sizlik olmuş :)
uni ürünlerini bende bebeğim için kullanmayı düşünüyorum bakalım :)
şuan okulla hiç bi alakam olmamasına rağmen kırtasiye reyonlarına göz gezdirmeden edemeyenlerdenim :)
dudak koruyucusu almaya meraklı ama kullanamayanlardanım umarım sen beğenerek kullanırsın arkadaşım:)
senin minnoş pek keyifçi yav :)
aaah aaaah hamilelik başladığından beri kahveye hasret kaldım afiyet olsun canım :)
lcw cicilerini güzel günlerde kullan arkadaşım.
Kaş kaleminden eminimki memnun kalıcaksındır canım.

coletté dedi ki...

Yeni öğretim yılın hayırlı olsun Evrenciğim ♥

Atolyekedi dedi ki...

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM, çok teşekkürler, çok mutlu oldum :)

Saklı Bahçem, çok teşekkür ederim canım. Uni ürünlerini araştırmalarıma göre baya bir zararsız ve kullanışlı buldum. Kırtasiyeyi sanırım hepimiz seviyoruz. Dudak koruyucu yatarken bile sürüp yattığım oluyor özellikle kışın. Evet minnoşum keyfine pek düşkündür :)
Aslında bazı doktorlar sütlü hafif kahvelere izin veriyor yada çok canın çekiyorsa bir yudumcuk al o kadardan bir şey olmaz hepsini içmedikten sonra...Kaş kalemini çok yerde güzel diye okudum kalırım işşallah. Teşekkürederim canım öpüyorum.

Colette, çok teşekkür ederim :)

Tuhaf Şeyler Dükkanı dedi ki...

Ben bunu yerim yaa, bi gün şu kedilerle uğraşmaktan önüme dikkat etmiycem, Allah korusun başıma bir şey gelecek diye korkuyorum. Gerçi o şey yolda yürürken kitap okumaktan da gelebilir ama onu hiç karıştırmayalım.

Atolyekedi dedi ki...

Tuhaf Şeyler Dükkanı, ay çok teşekkür ederiz çok mutlu olduk. Ne mutlu:) aman dikkat edin kendinize