22 Eylül 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara.....


Biraz geç bir merhaba ama 16:15 te ancak evde olabildim....Facebookta gördüm bir kaç arkadaşım paylaşmış çok hoşuma gitti  :)


Çok mutluyum halılarım geldi cuma günü...



Ve cuma günü temzilik sonrası minnoşumun hali...Görende temizliği çirkin hanım yaptı sanır :)



Ve bitirdiklerim beni mutlu etti.Bunlar yaz boyunca kullandıklarım. Aslında aşırı da stok yapmam hatta son 2 yıldır bu konuda daha başarılı buluyorum kendimi. Kullandığım ürünler arasında yabancı ürün rimel, tonik (diadermine)ve kolonyalar (english home) var. Rimellleri indirimde almıştım o yüzden son bir tanesini daha bitirirsem Türk malı olan ve çok övülen sarı ambalajlı golden rose rimele geçiş yapacağım.Uzun zaman önce aldığım ve çoktaan uygulamaya geçtiğim hem Türk hem hayvamn deneyi yapmayan ürünleri alma kararım iyi gidiyor. Tabii stokları da tüketince harika olacak Ama az kaldı neredeyse temizlendi diyebilirim.Fotoğraftaki diğer ürünler Türk malı ve hepsinden çok memnunum tavsiye ederim.



Cumartesi hastalıklılar bakışıyor. Minnoşum hasta Doktora gittik soğuk algınlığı ama ilaçlar iyi geldi sanırım keyfi pek bir yerinde....



Cumartesi gecesi çok şükür başladı.....Eğlence programlarını seviyorum. Umarım Okan'da başlar yakında....


Harika bir söz......
Aslında yaptığım paylaşmak istediğim şeyler var ama ya fotoğraflayamıyorum yada fotoğrafları düzenleyemiyorum vakitsizlikten....En kısa zamanda işşallah....Sonra tekrar görüşmek umuduyla.....İyi akşamlar






3 yorum:

öce dedi ki...

o karikatürü ben de görmüştüm, çok güldüm. halı çok şık iyi günlerde kullanmanızı dilerim. eğlence programları gerçekten uzun akşamlarda iyi oluyor.
kolay gelsin sevgiler...

AsOrTiK dedi ki...

ben oradaki kırlentlere bayıldım:))
bu arada minnoş'ta da iyidir umarım.
sağlıklı ve neşe içerisinde geçsin günleriniz...

Atolyekedi dedi ki...

Öce, teşekkür ederim bu sene böyle oldu maalesef halılar geç yıkanınca geç geldi....Evet eğelnce programları iyi oluyor....Teşekkür ederim.Sevgiler

AsOrTİK, :) teşekkür ederim. Minnoşum iyi çok şükür. Sevgiler