29 Eylül 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Merhaba! Cuma sabahı minnoşum ben hazırlanırken böyle oturup izledi :)


Öğleden sonra temizlik sonrası dinlencesi.....Temizliği minnoşum yaptığı için sonrasında böyle yorgun düşüyor...


Temizlik bitince biraz video izlemece....


Cuma gecesi 3 Adam vardı ama ben yorgunluktan uyuyakalınca sabah tekrar izleden izledik.


Cumartesi günü işlerimizi bitirdikten sonra Sibel'in şirin atölyesine gittik. Biz maalesef açılışa yetişemedik :( Ama çok güzel, şirin bir atölye hazırlamışlar hayırlı ve bol kazançları olur işşallah....


Sibelin Atölyesinden.....


Siz hiç taze hurma yediniz mi? ben hiç yememiştim hatta görmemiştim bile. Tadını hünnaba benzettim.


Cumartesi akşamı ben mutfakta işlenirken bir müfettiş tarafından teftiş ediliyormuşum meğerse.....


Ne zamandır Papazın bağı'nı duyuyorduk bunca yıldır Ankaradayız ama gitmemiştik, hadi bir gidelim dedik. Şaşırdık kaldık doğru düzgün ağaç göremediğimiz pek nezih  semtimizden (nezih semt=mübalağa) sonra gözümüz yeşile doydu....


Bir çok kişi biliyordur ben geçen perşembe öğrendim Migrosta bir çok üründe güzel indirimler var. Bende bulduğum ve severek kullandığım yerli malı ürünleri aldım. Ama çok daha faydalı ürünlerde vardı kedi mamaları mesela....Çok çok uygun fiyatlara....Hem evdeki can yoldaşları için hemde alınıp sokakta tamda havalar soğuyorken başka minnoşlar faydalanabilir.....İndirim ne kadar devam eder bilemiyorum ama fırsatınız olursa bir uğrayın derim.


Çiçeklik olarak satıldı ama evde kaşıklık olarak varlığını sürdürüyor :)  
Bu haftalıkta bu kadar yarın tekrar görüşmek dileğiyle.....Mutlu,sağlıklı, huzurlu haftalar....











4 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

bayılıyorum minnoşa. gelinime fazla iş verme annesi :) ehe ehe.

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kedi quen, olur :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ama ben görmeyeli çok tatlı olmuş bu kızzz ahhh maşallah çizgilerinin güzelliğine bayıldım öptüm onu göbişinden:))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, evet büyüdü kızım :) Teşekkürler.