10 Ekim 2014 Cuma

10 Ekim Cuma


Herkese sabahin 06:45 inden merhaba!!! Yapalı epey olalı bir dolgu oyuncağı paylaşıyorum bu gün...Kalıbını internetten bulmuştum ve o kedi dolgu değildi onu ben uyarladım ama nereden hangi siteden hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu...Neyse diyeceğim o ki kedinin çizimi bana ait değil....


Kullandığım malzeme elde yapacağım için dikişi en kolay olan polar....


Ben değer verdiğim insanlara böyle kendi yaptığım hediyeleri vermeyi seviyorum. Bu kedi de sevdiklerimden birine gitti....


Ve işte bu kalıpla yaptığım ilk kedi....Sonrasında başka kedilerde yaptım ve yapmaya devam ediyorum bitince onları da paylaşırım işşallah.......
Hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları efenim. Tekrar görüşmek dileğiyle.....






10 yorum:

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

enerjine hayranım süpersin ellerine sağlık 6,30 da ben o enerjiyi bulamam valla :)

sakLı bahçem :) dedi ki...

güzel yürekli evren teyzesinden gelen bu şirin kedicikten benim minik oğlumunda var kiiii :)

Nilgün Komar dedi ki...

çok sevimliii

Nilgün Komar dedi ki...

çok sevimliii

Tuhaf Şeyler Dükkanı dedi ki...

Önce kalıbı görmüştüm, bayıldım.Sonra doldurulmuş kediyi gördüm ve daha bir bayıldım. Bunu mutlaka yapmam lazım ama kim bilir ne zaman vakit bulacağım...

Atolyekedi dedi ki...

ATAHAN İLE HAYAT, teşekkür ederim :)

Saklı bahçem, teşekkür ederim canım o güzel yürek asıl senin.

Nilgün Komar, çok teşekkür ederim :)

Tuhaf Şeyler Dükkanı, çok mutlu oldum. Okul başladı tabii, olsun fırsatın olunca yaparsın işşallah.

öce dedi ki...

gerçekten çok cici olmuş.hediyelerin en güzeli el emeği olanı. iyi günlerde kullanılsın. sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

öce, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

Reyhan Cadısı dedi ki...

Evren'cim, Kedi Reyhan bizim evin en değerlilerinden biri, kış geldi diye sahibi bere taktı, üşürmüş :) Epey oldu blog dünyasına girmeyeli, şimdi roman gibi okuyorum sayfalarını ne hızlısın be mübarek :))

Atolyekedi dedi ki...

Reyhan Cadısı, ne mutlu bana çok teşekkür ederim bacım. Evet blog dünyası seni özlüyor. :)) Allah razı olsun