17 Ekim 2014 Cuma

17 Ekim Cuma


Tüm engellemelere rağmen çalışmamı bitirmiş bulunuyorum :)


Ben önce nasıl bir şey yapacağımı bir kağıda kabataslak çizdim.Harfleri ve tüm şekilleri bir kağıda çizip kestim sonra onları keçe üzerine iğneleyip kesip zemin keçeye diktim.Ve her parçayı ayrı ayrı diktim.


En son temiz iş olsun diye de arkasına aynı boyutta bir keçe diktim. Ve sonuç....


Duvar süs yada kapı süsü olarak yaptım. Ve yaparken inanılmaz mutlu oldum keyif aldım. İşşallah bu gün sahibine ulaşacak.
Hayırlı cumalar,Mutlu hafta sonları...



3 yorum:

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Hayatımda gördüğüm en tatlı engelleme :) El emeği hediyenin yerini başka ne tutabilir ki :) Çok güzel olmuş.

tatlı kedi quen dedi ki...

çok cici olmuş bence. cici kızımız küsmüş mü ne?

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, evet tatlıdır süpürgesiz cadı :) Çok teşekkür ederim.

tatlı kedi quen, çok teşekkür ederim. Tiripli kızım işte, hiç bir şey olmamış gibi yapılan işin üstüne oturur hiç de aldırış etmez :)