14 Ekim 2014 Salı

20 Gerçek Mimi

Merhaba....Tuhaf Şeyler dükkanı beni mimlemiş teşekkür ediyorum canım. Ve hemen Mime geçiyorum umarım 20 tane bulabilirim.
Tuhaf şeyler dükkanı bloguna Buradan ulaşabilirsiniz.



1. Kahve hastasıyım.
2.Çanta manyağıyım.
3. Evimin dışında başka yerde uyumayı sevmiyorum.Rahat edemiyorum.
4.Kedi severim :) hayvan severim aslında....
5.Tığ işi yapmayı severim.
6. Hediye vermeyi severim.
7.Teknolojiden anlamam
8.Kısır severim hatta yatıya bile giderim.
9.Ütü yapmayı hiç sevmiyorum...
10. Herhangi birisinin bana şunu yap demesi onu yapmamama sebeptir.
11. Hissetmediğim düşünmediğim şeyleri  nezaket icabı dahi olsa söylemem.
12.Başkalarıyla ilgili şeyleri merak etmem. Meraksızın biriyim.
13. Ağzım sıkıdır.
14. Migren hastasıyım.
15. Memleket hayali kuruyorum her fırsatta geri dönmek istiyorum.
16.Öğleci çalışmayı seviyorum.
17. Sıcak havaları güneşi hiiiç sevmem.Yazın gündüz dışarı çıkmam.
18. Dallı güllü şeylere bayılırım tabii kurukafalı bazı şeyleri de severim böyle uçlarda zevkler işte....
19. En sevdiğim renk mor
20. Saçlarımı hep kızıla boyamayı hayal ediyorum ama tamamen hayal yani olmayacak bir şey...

Valla ne yalan söyleyeyim zorla buldum 20 yi. Hatta 21 olsa bulamayacağım.İnsanın kendisini anlatmaya çalışması çok zor. Benimde 20 gerçek mimim böyle oldu. Sonra tekrar görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.

4 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

bir kaç maddede hemfikiriz. 10. maddede tamamen katılıyorum sana cnm.

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kedi quen, ne güzel :) 10. madde aslında kendime kızıyorum ama elimde değil yapmadan duramıyorum :(

Tuhaf Şeyler Dükkanı dedi ki...

Ne güzel olmuş, bu arada geçmiş olsun. 20nin zorluğuna gelince benim de canım çıktı =)

Atolyekedi dedi ki...

Tuhaf Şeyler Dükkanı, teşekkür ederim :)