21 Ekim 2014 Salı

21 Ekim Salı


Malzemelerim:
1. Cam şekerlik.


2.Kırmızı akrilik boya
3. Glitter
4. 2 farklı boyutta pat pat sünger.


Minik boy süngerle kırmızı benekler yaptım.


Aslında başka bir hayal kurmuştum bu şekerlikler için. Ama glitter kuruyunca o kadar beğendim ki düşündüğüm şeyi yapmadım :) Fotoğraflardan ne kadar belli oluyor çok emin değilim ama gerçekten şu glitter çok güzel görünüyor.


Hediyelik şekerliklerim de tamam artık sahiplerine gitme zamanı.
Tekrar görüşmek üzere....Mutlu günler....





7 yorum:

ONDAN BUNDAN ŞUNDAN dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK...ÇOK GÜZEL OLMUŞ..

sakLı bahçem :) dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım, zevkine sağlık, hediye sahipleride şimdiden güzel günlerde kullansın inşallah :)

Nilgün Komar dedi ki...

buradan güzel görünüyor şekerim..

tatlı kedi quen dedi ki...

şirin olmuşlar. kızımız yok mu :)

Atolyekedi dedi ki...

ONDAN BUNDAN ŞUNDAN, çok teşekkür ederim.

Saklı Bahçem, teşekkür ederim canım benim. İşşallah.

Nilgün Komar, :) teşekkür ederim.

tatlı kedi quen, teşekkür ederim. Onsuz olur mu hiç...

cansın yakut dedi ki...

cok tatlı olmus ellerınıze saglık :)

Atolyekedi dedi ki...

cansın yakut, çok teşekkür ederim :)