28 Ekim 2014 Salı

28 Ekim Özet


Herkese merhaba, umarım herkes iyidir.  Bir ödül almışım da haberim yokmuş :) Sevgili Ebruli günler blogunun sahibi bana ödül göndermiş, çok teşekkür ederim. Bende bu ödülü beni takip eden ve benim takip ettiğim hem blog yazarı arkadaşlarıma hemde blogu olmayan herkese ve tesadüfen yolu blogumdan geçmiş yada geçecek olan herkese armağan ediyorum. 
Ebruli Günler  bloguna ulaşabilirsiniz.

Aynı ödülü çok sevdiğim blog arkadaşım Googook'ta yollamış çok teşekkür ediyorum kendisine. Bloğa ve ödül postuna ulaşmak için Tık tık


Yazamadığım sıralarda ne planlarım vardı neler yapacaktım ama olmadı. Küçük bir özet geçeyim bu dönemi....Biraz misafir biraz grip diyelim. Şu an öyle durumdayım ki işşallah kimse telefon etmez diye düşünüyprum çünkü sesim çıkmıyo hemde hiç...Neyse sessiz sessiz ütü yaptım tabii.. Ben böyle sıfır yaka uzun kollu renkli penyeleri çok seviyorum tam okulluk oluyor. Ve en önemlisi ütü işi de kolaylaşıyor. İster hırkayla ister yelekle ister ceketle....


Minnoşumun miskin halleri olmadan olmaz. Havalar soğudu kaloriferler yandı çirkinim de böyle işte...


Okuldan eve gelince evde Annemin olması hemde kısır yapmış olması büyük lüks :)


Baktım ki benim tipsiz üretme özgürlüğümü engelliyo, bende çalışma odasının kapısını kapattım yapacağım şeyleri masaya yaymaya karar verdim. Böyle sürekli masada olunca her fırsatta ufak tefek bir şeyler yapabiliyorum. Neyse efem bu çerçevede önce zımparalandı, nemli bezle silindi ve tek kat beyaz ile astar atıldı.


Bu boyaları kullandım. 


Pembeyi ben oluşturdum. Yukarıdaki renkleri karıştırarak.Halatı da mürdüm renkli akrilik boya ile boyadım.


Veee cilada attım.Planımın küçücük bir kısmı daha tamamlanmış oldu.Üretimlerim tüm engellemelere rağmen devam edecek :)


Atölye de dikiş zamanı.....Tabii üretim özgürlüğü engellenmezse....


Özetimin sonu.....En önemli kısmı...Güzel memleketimin Cumhuriyet bayramı kutlu olsun!!!!










Hiç yorum yok: