31 Ekim 2014 Cuma

31 Ekim Cuma


Yine bir boyama işi :) Kullanılan en önemli malzeme...


Kullandığım renkler. Boyalarımn hepsi farklı markalarda da olsa akrilik boyalardır. 


Aynı anda bir kaç iş yapmaya çalışınca kutunun ilk halini çekmeyi unutmuşum :( Kutu tamamen kutusu için alınmış bir şekerleme kutusu :) Yuvarlakları büyük boy pat pat süngeriyle yaptım.Ama ilk önce zeminini tek kat uçuk renkte akrilik boya ile boyadım.



Glittere fena bulaştım.....


Cilasını da attım. Kutum bitti. Sırayla cilalanıp fotoğraflanacak yeni işlerim var. Hadi bana kolay gelsin.
Hayırlı cumalar, mutlu hafta sonları herkese...








4 yorum:

öce dedi ki...

kolay gelsin, ellerine sağlık.

Havva Peynirci dedi ki...

e güzel olmuş:)))
güle güle kullan

sakLı bahçem :) dedi ki...

ellerin dert görmesin arkadaşım :)

Atolyekedi dedi ki...

öce, çok teşekkür ederim :)

Havva Peynirci, teşekkür ederim :)

Saklı Bahçem, teşekkür ederim canım benim :)