6 Ekim 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Merhaba...Hayırlı bayramlar. Bu saat oldu ancak ev işi, evrak işi bitirebildim. Cuma günü kötü geçti yine nezih mahallemiz sayesinde... :(  Bizim çirkinimimse cuma günü hali buydu....Perşembe kapılara çıktı cuma da mutfak dolabının üstüne :) 


Mümkün olduğunca mutfağın kapısını kapalı tutuyoruz uzun zamandır ama her kapı açıldığında içeri koşarak giren bir çirkin kız...Ve her fırsatta dolapların üstünde böyle uyukluyor.


Bizim evimizde oturacak yer olmadığı için.....


Akşamları da bazen böyle kalorifer yakında uyukluyoruz...


Yıl boyunca çocuklarım için kullanacaklarımı aldım. Gerçi 2 eksiğim daha var ama onları da bulurum işşallah.


Ben 1. sınıfa başladığımda böyle bir kalemtraşım vardı o günleri hatırladım...


Bayram kahvemiz...


Bu hafta nedense 3 Adamı pazara almışlardı.... Cem Yılmaz vardı çok eğlenceliydi....
Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek umuduyla....Mutlu bayramlar....








5 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

şu hanım kızı bi görsem :)

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kedi quen, gören bir pişman görmeyen ayrı pişman :)

Havva Peynirci dedi ki...

işte bizim ev gibi olmuş sizin ki de
çakır mutfak dolabının üstüne onunla ilgilenmediğimizi düşündüğünde çıkıyor,yasak ya:)kapılara da!
sevgiler

Tuhaf Şeyler Dükkanı dedi ki...

Bu kedi çirkinse ben neyim bilmiyorum. Şunun tatlılığına bakın yaa. Bu arada mimledim, cevapları bekliyorum =)

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, bizimkide bizden kaçıyor sanırım, birimiz bırakıyor birimiz alıyor mıncıklamak için garibimde kaçıyor :)

Tuhaf Şeyler Dükkanı, estafurullah canım. Teşekkür ederiz. Hemen bakayım işşallah sorular kolaydır .)