13 Ekim 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Merhaba!! Cuma günü halimiz buydu....


Bu eğlence işi pek yorucu...


Cumartesi günü alışverişi...Gündüz işler bitirilip akşam üstü alışveriş yapılır.


Hep örmek istiyorum sadece örmek....


Ve ipekçi Cemal alışverişi.....


Hafta sonu kahvesiz olmaz....


Hafta sonu eğlencesi....



Pazar günü tamamen temizlikle geçti ve akşamı keçe çalışmasıyla geçti. Neyse ki çok kolayladım işimi ve yaparken çok keyif aldım.Az kaldı bitince paylaşıciim işşallah....
Daha yapılacak çoook işim var ben şimdi onları yapmaya gideyim sonrada cevaplanacak bir mimim var.Hadi hem bana hem herkese kolay gelsin....
Hayırlı, mutlu haftalar olsun herkese.....










2 yorum:

gooogoook dedi ki...

Güzel bir yayın olmuş, bayılıyorum bu fıstığa;)) son kontroller ondan geçmezse olmaz;))) güzel şeyler alınmış güzel işler olsun. Sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, teşekkür ederim :) evet her şeyi tek tek kontrol ediyor :)