20 Ekim 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Günaydın herkese....Cuma sabahı telaşla başladı.Tatlı telaşımla....Kardeşim gibi sevdiğim bir arkadaşıma okul çıkışı gideceğimiz için hazırlıklarla başladı.


Ben sabahları uyandığımda hava henüz aydınlanmamış oluyor. O yüzden bu fotoğraf biraz karanlık.  Ben hazırlanırken çirkin kızım beni takip ediyor :)


Ben tv de en çok eğlence programlarını izlemeyi seviyorum. 


Pencerelerin iç kısmına minnoşumuzun ayakları üşümesin hasta olmasın diye keçeler kesip yapıştırdık.


Cumartesi günü tüm gün evdeydik. Aslında amaç gripten dolayı dinlenmekti. Ama kazan kazan çamaşırlar yıkandı asıldı, kurutuldu, ütülendi.Ev süpürüldü silindi. Yetmedi çalışma odası iyice temizleyip düzenlemek için karıştırıldı....Ve eksik malzemeler dolayısıyla bir süre böyle bekledi.


Düzenleme yapılırken tipsiz kızımın durumu....


Ben baharatlı ve salçalı makarnayı çok seviyorum. Hazır tüm gün oturmamışken en pratiğinden yemek. 


Tam bir cadı...Kalorifer borularının geçtiği yerlere oturuyor :)


Eksikler tamamlanınca dolapta düzenlendi.


Minnoşuma yatak aldık ama kendisi yanlış anladı sanırım. Üstüne yatmıyor da altına giriyor :)
Bizden şimdilik bu kadar mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta olsun....












6 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

malzemeler tamamlandığına göre yeni çalışmalar kapıda.. merakla bekliyorum..

Atolyekedi dedi ki...

EMİNE ÖZTÜRK, HEMDE NASIL, PLANLAR PROJELER ÇOK AMA EN ÖNEMLİ SORUN VAKİT YETTİRMEK BU YÜZDEN BAŞLADIIM İŞLER KISA SÜRELİ DE OLSA BİTİŞLERİ UZUYOR.

yıldız dedi ki...

yatağına bayıldım
kediler yatmaması gereken heryerde yatar:))))

Atolyekedi dedi ki...

yıldız, teşekkür ederiz ama yeni olan her şeye bir inat bir tepki...Daha önce de onun için aldığımız her şeyi bir süre kullanmadı bunda da aynı olur diye umuyoruz.Katılıyorum :) yatmaması gereken yerlere girmeyi pek seviyor.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

senin yatağın ,koltuğun dururken hiç kendi yerlerine yatarmı ooo :))))
baya bir düzenleme yapmışsın şimdi üretim zamanı:))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, di mi ya :) Teşekkürler.