27 Kasım 2014 Perşembe

27 Kasım Perşembe...


Öğretmenler günü hediyelerim. Bu sene çok güzel hediyeler geldi.Çok mutlu oldum.Eski öğrencilerimden el yazısıyla yazılmış  notlar bile var. Fotoğraftan ne kadar belli oluyor bilmiyorum. 


Kahvelerimin yanına minik kurabiyeler koymak için 2 minik tabak aldım ve gelişigüzel oynadım....


Böyle bir mum vardı elimde hiç bir işe yaramayan....Kullananalar mutlaka olmuştur bu tarz kendinden içi mumlu mumlukları...Yakıyosun ama ateş mumu eritip kendiini sürekli söndürüyoo...Çok sinir bozucu...İşe yaramayan şeyleri hiç sevmem....Bu yüzden


İçini boşalttım yıkadım. Üstüne porsselen kalemi ile bir iki çiziktirik attım. Şimdilik böyle...Sıkıldıkça değiştirmeyi planlıyorum. Bazen üstüne şerit kurdele bağlayacağım bazen renkli bant yapıştırcam bazen başka şeyler....Yine mumluk olacak arada form değiştirerek...


Örgüm tam hız olmasa da sürmekte....ama biraz daha örmem gerekecek....


İşte pisiyi böyle baktırırlar makineye....O kadar dil döktüm dönüp bakmadı tırnağımla ses çıkarttım surat böyle şaşkındı :)


Arada uğraşıyorum birşeylerle... Bakalım sonuç ne olacak....


Kedi biblosu yapmışlar....Arada uçan kedide yapıyorlar bizim evde kendisi... Arada uçar arada biblo olur :) Mutlu günler. Teog sınavına girecek tüm öğrencilere başarılar....










6 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

öğretmenler günün tekrar kutlu olsun :)
bu kediş çok cici.
facebookun varsa arkadaş olalım mı?
selma.komec@hotmail.com a mail atabilirsin istersen facebook bilgini.
hani buraya yazmak istemessen diye.

Atolyekedi dedi ki...

Tatli kedi quen, çok teşekkür ederim :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Sağlıkla miniklerinle çok kutlamaların olsun inş.
pozu süper yakalamışsın :)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM :) çok teşekkür ederim :)

MAVİ DÜKKAN dedi ki...

Bloğumda yenı yıl etkınlığım var hedıyelesme beklerım

Atolyekedi dedi ki...

MAVİ DÜKKAN, teşekkür ederim.