13 Kasım 2014 Perşembe

Bileklik....



Merhaba!! Bu hafta çok yoğun ve yorucu geçiyor....Haftanın güzelliği bilekliklerim. Eşimin hediyesi bu güzel bileklikleri Evonun dükkanından aldık. Aslında ben lacivert ve siyah makrome örgülü olanın beğendiğimi söylemiştim  eşimle bilekliklere bakarken. Ama kutudan bir diğeri de hediye olarak gönderilmiş :) taşlı olanı... O da çok güzel.Makrome olanların İnanılmaz muntazam bir örgüsü var. Taşlı olanlarda yarı değerli taşlardan yapılmış, tamamı el emeği göz nuru. 


Bir de daha yakından görün istedim. Çok güzeller, zevkle kullanacağım. ADRES'TEN de diğer bileklikleri inceleyebilirsiniz. Daha az yoğun günler ve bol üretim dileğiyle....




2 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan ben de avonda renklilerini gördüm mor ve kırmızıdan alıcam :)

Atolyekedi dedi ki...

günlük yaşamım, çok teşekkür ederim. Şimdiden güle güle kullanın o zaman