3 Kasım 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Günaydıııın! Cuma günü eve geldiğimde ev mis gibiydi tertemizdi e tabii miskinlik yaptık bizde.....Bu hafta Annem bizdeydi bu yüzden temizlik yapmadım eve geldiğimde Annem yapmıştı...


Havada soğuk olunca bol bol bu vaziyetteydik....


Cumartesi günü alışverişim. Böyle battaniyeler görüp beğeniyordum internette....Ama fiyatları fazla geliyordu.... Neyse efem bakınırken battaiyeyi görünce bayıldım. Karaca'da satılıyordu sonuncuyu da ben aldım. Çok mutluyum. Kadın milleti işte çul çaput incik boncuk tabak çanak :)


Ve pazar günü az biraz temizlik sonrası bol miskinliğimiz.... 
Sağlıklı, mutlu, güzelliklerle dolu bir hafta olsun işşallah




4 yorum:

yıldız dedi ki...

bende netde gördüm bayıldım ve aynı battanıyeyı aldım:) cookplusdan karacanın adresiymiş

sen kaça aldın

o güzeliiği yeyim ben yerrrrr

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, aaa bilmiyordum. (cookplus'un karaca adresi olduğunu) Ben 69,90 a aldım.
Ye o cadıyı :)

yıldız dedi ki...

ya öyleymiş bende bu battaniyeyi görünce. üye ldum hemen aldım havale ile 62,90 mı ne aldım ama eni biraz daha olaydı:)

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız iyi almışsın. Bende internetten almama karırı aldığım için bulunca atladım resmen. 240 a 200 fena sayılmaz ama dediğine katılıyorum eni biraz daha olaydı iyiydi.