11 Kasım 2014 Salı

Cumadan Pazara...


Cuma gününden yolculuk vardı Yalova'ya doğru....Gece yarısı olmadan vardık Yalova'ya...Aman Allahım bir bahar kokusu mis gibi.... gençliğimi hatırlattı bana...Yalovada yaşamak ayrıcalıktır, Yalova'da yaşamak güzeldir......


Pazar öğleden sonra çektim fotoğrafları, iş yerine kardeşimle vedalaşmaya gittiğimde...


Çirkin, ergen ve fit kızım yolculuklara iyiden iyiye alıştı... Uyuya uyuya, bakına bakına gidiyo süpürgesiz cadım..

Dönüşte eve düştüm yine temizlik, çamaşır, düzenleme, Evrak işleri vs derken günlerden salı akşamı ve saatte 18:18 oldu. Bol bol üretebilmek dileğiyle....Mutlu haftalar....






4 yorum:

Banuca dedi ki...

Kaçmıyor mu arabadan kapı açıldığında ?

Atolyekedi dedi ki...

Banuca, şimdiye kadar hiç yeltenmedi ama biz yine de tedbirli binip iniyoruz.

SHOIPTAR dedi ki...

yerim ben o tatlı cadıyı bakışlarını yesinler.

Atolyekedi dedi ki...

Alıştı yenmeye ilgilenmeyeince kendi geliyo artık :)