17 Kasım 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma akşam gün yaparak başladık hafta sonuna....


Cuma akşam 2. defa yatağına yattı minnoşum. İlk defa da perşembe akşamı yatmıştı. Yatağı alalı biraz oldu  ŞURADA yazmıştım aldığımız hafta....


Cuma akşamı bir şeylere başladım bakalım nasıl sonuçlanacak....


Ben örgü örerken minnoşum da yanımda böyle uyukluyordu...


Cumartesi sabahı.... güneş gördük mü hiç kaçırmayız hemen güneşleniriz. Ama çirkinin bilmediği şey sabah güneşinin kime vurduğu.... :)



Sonunda.....Hepsini izleyemesem de çok memnunum tekrardan başladığına....Ama şu yanlış hatırlamıyorsam 2008 de hafta da 4 gece olan zamanları özlüyorum....Hey gidi :)



Bir taraftan Okan bir taraftan örgüm ve bir taraftan da zararlı bir kaç çeşit yiyecek ve süpürgesiz cadımın  bakışlarıyla yaptığı psikolojik baskısı....


Ve yine bir sabah  güneşi ve  yine süpürgesiz cadım....Pazar sabahı....


Pazar alışverişleri.....Tabii ki Türk malı defacto'dan...Bu hırka indirime girmiş şu anki fiyatı 25 tl. 


Ankara'da yine bir alışveriş merkezi açıldı oraya gittik adı park Vera...Goldenrose stand açmış tesadüfen görünce çok sevindim. Birde tatlı hanım vardı ki anlatamam gönül rahatlığıyla sordum, öğrendim alışverişimi yaptım. Ne güzel sorduğum her şeyi açıkladı böyle tatlı kompleksiz insanlar çalışsın lütfen hizmet sektöründe (tabiii müşterilerinde aynı ayarda olması çalışanları yıpratmaması dileğiyle...).... Cumartesi günü de şu kişisel bakım ve kozmetik ürünleri satan mağazalara gitmiştim hem Türk malı olan hem de hayvan deneyi yapmayan ürünler sordum. Daha doğrusu rimele ihtiyacım vardı kriterlerimle anlattım. Ama rimelin ucu kıvrık olsun istemiştim, bulamadılar yada hep yabancı ürün önerdiler. Bende cumartesi akşamı internetten kriterlerime uygun rimel aradım ve aslında o mağazalarda da olan ama çalışanlarının dünyadan haberi olmadığı rimeli buldum. :) iyi ki internet var. Anlamıyorum tüm gün o malzemelerin içinde olsam herhalde hepsini tek tek araştırır öğrenirdim. Neyse yolunuz düşerse o tatlı hanımdan alışveriş yapmak zevkti uğrayın derim.


Pazar sabahı uyku tutmayınca kalktım puding yaptım sabahın 06:00 ında....Akşam eve gelince de hüplettik gitti. Pazar akşamı dizim başlamadan pazartesi akşam yemeğimi de yaptıysam değmeyin keyfime :)
Tatlı bir hafta dileğiyle.....










4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim tatlın afiyet olsundırkanı iyi günlerde kullan güzelmiş yaramaz minnoşa ne demeli yatağına yatmasına sevindim.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annecim. Şaşırdık kaldık o cadoloza battaniye lazımmış

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok şeker yaaa çok sevdim yatağını:)
içine az pofidik bir minder yap o zaman daha çok sever:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM , teşekkürler :)