1 Aralık 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara.....


Cuma günü temizlik ve ütü sonrası ben :) değil tabiii bu işleri yapmışçasına uyuyan minnoşum. Temizlik ve ütü esnasında peşimden koştu yemeği yaparken hanım uyudu....Bu aralar yine muayyen döneminde tek başına takılıyo....


Cuma akşam yıkanan çamaşırların arasına girip poposunu kalorifere dayayan minnoşum.... Bunların hepsi kar yağsın diye....


Cuma akşam bey kahvesi...


Cumartesi klasik market alışverişi ve akşamında evraklar.....


Pazar sabahı....' Oh Olsun' vardı. İlkokuldaki pazar sabahlarımı hatırladım. Sabah kalkar kahvaltıya oturur Türk filmleri eşliğinde ekmek kızartıp yerdik :) artık öğlene kadar mı ikindiye mi bilmem. O sobada kızaran ekmek kokusu eşliğinde Türk filmleri....


El sanatları fuarı vardı yine....


Aldığım incik boncuklar....Tabii başka el santları ürünleri de aldık: Trabzondan Trabzon tereyağı, karstan kars kaşarı, siirtten siirt fıstığı, Ege'den çeşitli otlar vs :)  En güzel kısmı da buydu...


Pazar akşamı dizim başlamadan yemeğimi de hazırladım. Çamaşırları yıkadım. Kuruyanları yerleştirdim. İşleri hafifletmenin iç huzuruyla dizi izlemeye geçtim tabiii...


Boza.....Çok sevdiğimden değil, faydalı diye dizime eşlik etti. 
Hayırlı, sağlıklı, mutlu bir hafta olsun.....









5 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

bayılıyorum bu minnoşa. hafta sonu Türk filmi izledim bende :)
afiyet olsun öğretmen hanım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Maşallah o ne yatış öylee toparlan biraz:)))

Çalışanların hafta sonları haliyle hep yoğun Allah yardımcınız olsun

Leylak Havva dedi ki...

Merhabalar ,

Ben Canon otomatik fotograf makinası kullanıyorum ...Bilgisayarda bloguma resmi yükleyince berbat oluyor..

Sizin hangi makinayı kullandığınızı ve resimlere hangi işlem aşamalarını uyguladığınız konusunda bilgi verirseniz bana çok mutlu olrum.

Kolaylıklar diliyorum...Teşekkürler

SHOIPTAR dedi ki...

yoğun bir hafta sonu yaşıyorsun Allah kolaylık versin minnoşunda keyif çatıyor.

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kedi quen, teşekkür ederim :)

ÖRGÜ ÇANTAM, sorma bu minnoşun yatışları bizi mahvediyo...Teşekkür ederim :)

Leylak Havva, merhaba. Ben fotoğraflarımı telefonla çekiyorum. Renk, boyut vs oynaması yapmıyorum. Sadece paintte fotoğraflara ismimi yazıyorum.

Evet Annecim hem gezmeye çalışmak hem iş yapmaya çalışmak bunları aynı zamana sığdırmaya çalışmak zor oluyo biraz....Minnoşum her fırsatta keyif çatıyo :)