15 Aralık 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma günü toz alma, süpürme, silme işlerinden sonra ütü yaparken çirkin kızım beni oturup böyle izledi....


Cuma akşam işleri bitirmiş olmanın verdiği huzurla örgüye devam....


Öneri üzerine izlediğim bir film harikaydı.....Tavsiye ederim...


Tesadüfen buldum ve cuma akşam izledik....Biraz ürkütücü ama ilgi çekiciydi....


Cuma akşam filmimize ve kahvelerimize eşlik eden tatlı....Çirkin tatlısı...


Cumartesi akşamı evdeki matkap seslerinden ve odadan çıkamayan biz sıkılırken....


Cumartesi akşam tadilat işleri ve temizlikten sonra yemek...Kırmızı tabaktaki patates, kabak, havuç rendesi ve ton balığı karışımı....


Cumartesi akşam işlerin bitmişliğinin huzuru...


10 dakika koşup saatlerce uyuyan tipsiz kızım.


Uyku sersemi minik kuşum. Herkese mutlu bir hafta dileğiyle...













8 yorum:

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Biz bu minnoşa çirkin dedikçe inadına güzelleşiyor sanki :) Kara patisini yeriz :)

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Çok şeker kediniz:) ben de kedi istiyorum evimde ama tırnak olayı biraz çekinmeme sebep oluyor.endişemi aşabilsem keşke.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hayatımızın her anına eşlik eden güzellik bunlar.
sevgiler canım güzel bir hafta diliyorum

tatlı kedi quen dedi ki...

AFİYET OLSUN EFENİM. KAHVELER ŞAHANE :) KIZIMIZ YİNE ÇOK CİCİ.

SHOIPTAR dedi ki...

o çirkinin bakışlarını yerim çok tatlı ya kahven afiyet olsun yorgunluğun ardından iyi gider.

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, ay evet :) Teşekkür ederiz :)

Miskin ve Beceriksiz, çok teşekkürler. Umarım aşarsınız onların sevgisi bambaşka....

ÖRGÜ ÇANTAM, kesinlikle...Teşekkürler :)

tatlı kedi quen, teşekkür ederim :)

Teşekkür ederim Annecim.

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Temple grandin sayfanızda gördüm öneriyi izledim bugün çok etkilendim çok başarılı gerçekten.

Atolyekedi dedi ki...

Miskin ve Beceriksiz, kesinlikle... Bende çok etkilendim.