22 Aralık 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...




Cuma temizlik sonrası.....


Hava o kadar soğudu ki.... Garibim kuşların hali.


Gündüz uyur akşam otururgiller....


Akşamına yeni bir işe başlamaca....


Diğer işin örme kısmı bitti ama malzeme eksik olunca şimdilik katlanıp kaldırıldı....


Denk geldiniz mi? Çok eğelenceli...


Gece herkesin uykusu geldiğinde minnoşumun gözleri daha bir büyür....


Cumartesi alışverişi....Yerli malı yurdun malı...


Cumartesi kahvesi...


Örgüm ilerlerken...


Ve pazar günü Tabii ki Türk filmi :)

Mutlu haftalar.....












5 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

benimki de böyle cnm. sanırım bu kediler gece yaşayan canlılar. geceleri bi haller oluyo benimkine de. bi enerji patlaması geliyor. önceleri uyutmazdı bizi. neyseki artık büyüdü :))

gooogoook dedi ki...

Gayet güzel geçmiş, miniğimin halleri beni öldürecek, yavrum nasıl uyumuş;)) Bu arada aldıklarını güle güle kullan canım, dalan şampuanı merak ediyorum;) film tavsiyesi aklımda olsun çok merak ettim doğrusu;) fırsatım olduğunda izleyeyim, sevgiler.

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Ne şirin bir bebiş bu :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kıyamam bütün işleri bu kızçe yapmış herhalde çok yorulmuş:))))

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kedi quen, ay evet alem bunlar, gece kuşları...Benimki hala uyandırıyor gece hemde kaç kere bilmiyorum :)

goooogoook, evet :) Çirkince uyumaca onunki :) Çok teşekkür ederim. Bende ilk defa kullanacağım şampuanı güzeldir diye umuyorum. Benden de sevgiler...

Miskin ve Beceriksiz, ay teşekkür ederiz :)

ÖRGÜ ÇANTAM, evet çok beceriklidir benim kızım temizlikleri o yapar sonra da böyle çoook yorulur :)