8 Aralık 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma okul çıkışı düştük yollara....


Yollar sisliydi....


Her yer en iyi nereden görünürse orada oturur minnoşum :)


Keyif kedisiyiz ne de olsa....Nereye gitsek keyif yapacak yer buluruz :)


çiçekler itinasızca devirilir.....Çiçeklerin korkulu rüyası....


Sinek, kelebek kovalanır :)


Cam güzeli....


Dönüş yolu.....


Artık nereye sığarsak orada oturuyoruz :)


Geri dönüş yolu daha bir korku filmi çekimine uygundu....


Yavru ceylanlarımın karneleri için aldığım yapışkanlı evalar...


Kısa günün karı...
Eve dönüldü kuruyan çamaşırlar toplandı yerleştirildi. Yenileri yıkandı, asıldı. Bu hafta sonu için kapıları ve mutfak dolaplarını silmeyi kafaya koymuştum tabii dönünce üşenmedim o işte tamam. İçim rahat. Hafta içi çok uzun uzadıya iş yapamayınca öyle işleri hafta sonu bitirmek şart oluyo. Mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle.....










6 yorum:

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM dedi ki...

o keyfini sevsinler mır mır mır ;)

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM dedi ki...

o keyfini sevsinler mır mır mır ;)

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Minnoş hep yatay vaziyette :) Her geçen gün güzelleşiyor :)
Allah kolaylık versin ben bütün gün evde olduğum halde habire iş çıkıyor, siz bide hafta sonuna sıkıştırıyorsunuz o kadar işi :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Kurban olurummm Maşallah çok tatlı .
Çocuklar için yaptıklarına bayılıyorum ve çok takdir ediyorum güzel kalbin hep mutlulukla çarpsın inş.
(canım not bırakacağım 4. kişi olacaksın kelime doğrulama çıkıyor belki farkında değilsindir bir bakıver)

Makyaj Tavsiyem dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

Atolyekedi dedi ki...

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM, çok teşekkür ederiz :)

Nurten ŞENKUL, :) keyfine pek düşkün :)Teşekkür ederiz :)
Teşekkür ederim. Her işi haftasonuna sıkıştıramıyorum maalesef :( Hafta içi kaçta geleceğim belli olmadığı için ve yorgun geldiğim için daha kısa sürecek işleri bırakıyorum. Haftasonu daha detay gerektiren uzun sürecek işleri yapmaya çalışıyorum. Yetişmeye çalışıyorum aslında böyle de olunca hobilere pek vakit kalmıyor :(

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkürler :) Çok mutlu oldum yorumuna bende çocukların mutlu olduklarını görünce mutlu oluyorum. Uyardığın için çok teşekkür ederim hiç farkında değildim kelime doğrulama çıktığının.

Makyaj Tavsiyem, çok teşekkür ederim. En kısa sürede geleceğim ziyaretinize...