14 Ocak 2015 Çarşamba

14 Ocak Çarşamba...Karışık....


Geçen hafta ilk defa kar gören masum birisi vardı.....Şaşkın bakışlı....


En son biten boyamam. Bu peçeteliği kaçıncı kez boyadım bilmiyorum. Umarım bu sonuncu olur....Eski boyasını zımparalayarak incelttim üzerine tekrar iki kat boya attım ve cilaladım.....


Şimdilik yerini aldı....


Örgüm devam ediyor gerçi en son geçen hafta yapmıştım ama olsun bu iki hafta yoğun sonrasında rahatlayacağım işşallah o zaman bitiririm zaten :) 
Hiç boş durmadığımız bol üretimli günler olsun...




3 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

yerim ben o masum bakışlar. Evrenciğim peçeteliğin ortün renkler çok uyumlu olmuş evlerde çok güzel görünüyor örgününde sonucunu bekliyorum merakla.

AsOrTiK dedi ki...

peçetelik gayet güzel görünüyor, bu son olur umarım:)) herşey iyi güzel ama gittim geldim yine mumluklara takıldı gözüm:))

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annecim. O örgünün sonucunu bende merak ediyorum :)

AsOrTİK, umarım :) teşekkür ederim :)