20 Ocak 2015 Salı

20 Ocak Salı...


Günaydın...Bu postta çocuklarım için hazırladığım gelişim raporu kaplarını aşamalarıyla paylaşıyorum...E işlerden hobi üretemediğime göre ne yaptıysam onu paylaşayım bari....Böylece benim içinde güzel bir arşiv oluşuyor her dönem...
Önce kartonlar ikiye katlanır üst kısmının kesimi yapılır.


Ortada bir iş görünce engellemeye çalışan çirkin kız...


Kenarları tek tek zımbalanır.


Evalardan güneşler tek tek kesilir. Böylece hata payı azalır. 


Yuvarlaklar kesilip güneşlerin ortasına yapıştırılır. 


Oynar gözler yapıştırılır.Yüzler cd kalemiyle çizilir.


Sıkılan minnoş uyuklamaya başlar :)


Ortaya güneş kenarlara da Yalova'ya bir gidişimde Tediden burada aldığım evalardan yapıştırılır.


Toplu poz.


Son olarak şekilli zımba ile kenarları delinir. Bu yılda Güneş sınıfı olarak karnelerimizi (gelişim raporlarımızı) hazırladığım süslü kaplara koyacağız (m). Geriye yavruların hediyelerini hazırlamak kaldı... Heyecanlı ve yoğun hafta devam etmekte....Herkese işlerinde kolaylıklar dilerim.Mutlu günler














4 yorum:

yelda ersozlu Bakirtas dedi ki...

ellerinize sağlık ne güzel olmuşlar keşke benim öğrencilik zamanımdada böyle karneler olsaymış.hiç atmaz hep saklardım herhalde.

SHOIPTAR dedi ki...

sanada Allah kolaylık versin bu kadar uğraştan sonra mükafatını görürsün inşallah ellerine sağlık hepside çok güzel olmuş.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

harikasın elleri öpülesi öğretmenimmm.
bayıldım çocukların kendilerini çok özel hissedecekler.
Ellerine,yüreğine sağlık.

Atolyekedi dedi ki...

Yelda Ersozlu Bakırtaş, çok teşekkür ederim.. Bizim zamanımızda yoktu :(

Teşekkür ederim Annecim. İşşallah.....

ÖRGÜ ÇANTAM, estafurullah, çok teşekkür ederim.Çok mutlu oldum. Kesinlikle öyle hissetmelerini isterim.