9 Ocak 2015 Cuma

9 Ocak Cuma


Elimdeki son kumaş parçaları ile ortaya çıkanlar...Amerikan servis ya da örtü olarak kullanacağım.


Çook büyük bir masa örtüsü çıktı kumaş büyük olunca.....Kızım nasıl da biliyor nereye yatacağını...Yatttığı yerlerde kalorifer boruları geçiyo hanımın....


Kaç yıl önce almıştım bu çuvalı hatırlamıyorum....Çok beğendiğim bir örtü çıktı ortaya....Artık elimde pek minik parçalar kaldı çok şükür...Onlarında ne olacağı belli.
Hayırlı cumalar, Mutlu haftasonları olsun.....





7 yorum:

Mutfak Hazinem dedi ki...

Çok pratik ve renkli şeyler paylaşmışsınız. Blogunuzu da çok beğendim. Ellerinize emeğinize sağlık. Bana da beklerim :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım sağlıkla kullan.

ben de bugün nette dolaşırken basit kırkyamalar gördüm havalar ısınınca elimdeki küçük parçaları değerlendirmeyi düşünüyorum pike tarzı bir şeyler yapayım . artık toparlama zamanı çocuklar da evlendi yerlerini buldu. fazla safra tutmayacağım:))

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Ne cici kumaşlar.Güle güle kullanın.

SHOIPTAR dedi ki...

örtülerini iyi günlerde kullan evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Mutfak Hazinem, çok teşekkür ederim çok mutlu oldum. En kısa zamanda geleceğim.

ÖRGÜ ÇANTAM,çok teşekkür ederim. Oooo şimdiden kolay gelsin...

Miskin ve Beceriksiz, Çok teşekkür ederim :)

Çok teşekkür ederim Annecim :)

yıldız dedi ki...

Eline sağlık canım

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, çok teşekkür ederim.