5 Ocak 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara.....


Bu sefer Çarşamba gününden başlıyorum.... Çarşamba okul çıkışı yollara düştük.....Yılın son günü aslında pekte güzel geçmedi benim için....Kötü haberler aldığım sevdiklerim için üzüldüğüm sevmediklerim için kızdığım bir gün oldu. E nasip böyleymiş ne diyeyim. İşşallah yeni yıl herkes için mutlu, sağlıklı ve huzurlu geçer....


Çirkinimin her daim dert unutturan halleri...


Yeni yıl için aslında giiyinip süslenmeyi planlamıştım. Geçen hafta odayı boyamak evi kaldırmak ve sonrasında uzun yol yorgunluğu.....Akşam erkenden uyuyakaldım. Ama yeni yılın ilk hediyesi kardeşceyizimden pullu kazak...Arayıp bulamamıştım ve ağrılarımdan dışarı çıkamamıştım....


Gene kaptım hediyeleri... Kayın validem şişle örgüler örer. Artan iplerle de battaniyeleri örmüş. 




Anamdan kazakklar :) 


Tipitip kızım. Çok sever dolap üstlerini sıkışık yerleri....


Cumartesi Yalova pazarına uğradım. Resmen uğramak en doğru kelime, yarım saatte yünlerimi, kanepe örtümü, elyafımı aldım. Ne güzel yahu küçük şehirde yaşamak...Ördüğüm bir işim elyaf alamadığımdan yarım kalmıştı alabileceğim en yakın yer Kızılay ve gitmek işkence....O yüzden gitmiyordum işim bekliyordu.....


Yine Annemden...


Ve geri dönüş yolu....


Molalarda meraklı taze....


Minnoşumun yolculuk keyfi...


Molada bizi bekleyen çirkin kızım....Sürpriz cuma tatili sayesinde sevdiklerimizi gördüğümüz bir kaç gün geçirdik....Yeni yılda sevdiklerimizle birlikte, sevmediklerimizden uzak geçsin işşallah :)
Mutlu, sağlıklı haftalar olsun...















5 yorum:

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Oooo yeni yıl size gelmiş:) iyi günlerde kullanın mutlu yıllar:)

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim umarım 4 günlk tatilin iyi geçmiştir hediyelerini iyi günlerde kullan aldıkların için kolay gelsin sonuçları bekliyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Miskin ve Beceriksiz, evet öyle oldu :) Çok teşekkür ederim. Mutlu yıllar.

Evet Annem dinlendim istediğim saatte kalktım evde olsam erkenden kalkar iş bitirmeye çalışır ağır işler yapardım. O yüzden bu bir kaç gün çok iyi geldi.İşşallah en kısa zamanda yapmaya çalışacağım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ooo cicilerle başlamış yeni yıl hazırlayanların ellerine sağlık,sana da kolay gelsin. Elyaf ve yün görünce ilk aklıma gelen amigurumi oldu:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, eveet :) teşekkür ederim. Amigurumi konusunda beceriksizim ama deniyorum. Yünler sevdiğim bir arkadaşıma hediye hazırlıyorum onun için.