12 Ocak 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma günü biraz fazlaca soğuktu bizim dağ...Halimiz böyleydi....


Gerilim ve korku filmlerini çok severim. Güzel bir gerilimdi....


Bizim sokağın durumu ilk defa geçen hafta mahallece evde mahsur kaldık :)


Cumartesi minik odayı boyadık....


Cumartesi uzuuuuun zamandır böyle bir arada olmak için boyanan çerçeveler yerlerine yerleşti. Daha devam eden boyamalar var o yüzden şimdilik böyle boyanıp bittikçe onlarda yerlerini alacak.....




Erkenden raporlarımı yazdım boya ve temizlik sonrası onları da yapınca bu haldeydim....Geriye kaldı karne kaplarını süslemek, tatil eğlenceliklerini hazırlamak ve hediye paketlerini hazırlamak.....Ttailde evde mahsur kalmasaydım malzeme alıp hepsi hazır olurdu ama olmadı arık nasip kısmet.....



Pazar günü zar zor bir market alışverişi yapalım dedik. Dışarı çıkınca migrenim tavan yaptı çok soğuktu.... Markette Dostluk maması buldum. Sokaktaki canlar için tanesi 60 kuruş.... Çok hoşuma gitti ne güzel düşünmüşler...Çantamıza atıp paylaşınca bir sürü minnoş dostumuz olması dileğiyle....
Mutlu huzurlu bir hafta dileğiyle....






5 yorum:

Dilek dedi ki...

kolay gelsin şeker. Yok Evrenciğim fuar bitti. Ama tekrar olursa sana da haber veririm.

öce dedi ki...

önce çok geçmiş olsun diyorum. çerçevelere bayıldım. çok güzel durmuşlar. küçük mama paketleri gerçekten çok iyi düşünülmüş.
mutlu bir hafta dilerim ben de sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

Dilek, teşekkür ederim :) Tamam merakla bekliyorum.

Öce, çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Geçmiş olsun canım.
seyir defteri gibi bayılıyorum yazılarına.
çerçeveler süper görünüyor.
(Migrene biberiye çayı çok iyi geliyormuş arkadaşımın kızının çok eskiden beri tek ilacıymış benim sıkıntım yok ama migrenim var diyene öneriyorum ben de, söylediklerim çok faydasını gördü .inş. senin de işine yarar.)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim :) çok sevindim beğenmene. Bende deneyeyim biberiye çayını teşekkür ederim.