12 Şubat 2015 Perşembe

12 Şubat Perşembe....


Günaydın herkese.... Bizim sokak şu an bu fotoğraftan biraz daha iyi durumda......


Bu gün kar tatilinde harbi tatil yaptım. Yemeğim vardı ve hiç bir ev işi yapmadım. Zira geçen haftanın tümünde temizlik yapmıştım en derininden....Bu gün oturdum ve örgü ördüm....Geçen hafta sonu aldığım kupanın üzerinde çalıştım :) O bu gün kar dolayısıyla giyindi hatta süslendi.Kupaya hep beyaz bir şey hayal etmiştim ama beyaza beyaz çok mutlu etmedi, elimde baktım kırmızı bir keçe var....Tam denk geldi....


Düğmelerde Annemden....Bana poşetler içinde çeşit çeşit düğme getirmişti sağolsun.


Ben örerken patilerini ayaklarıma değdirip suratını da bana yaslayan mini mini minnoşum. Yaptıklarıyla eritiyo resmen beni....


Kupama bir de pembe kılıf ördüm.


Ona da örme işlemi bitince daha önceden aldığım keçe çiçekleri diktim. Düğmeler yine Annemden  :)
Şimdilik bitenler bunlar....Mutlu, huzurlu bir gün olsun.....






5 yorum:

Esen Can dedi ki...

Ne güzel örmüşsün, ellerine sağlık Evren :)
Tatil oluyor ama çocuklara ve öğretmenlere :( Çocukların annelerine niye olmuyor ki :((
Sevgiler

gooogoook dedi ki...

Merhaba, bizde de durum aynı kar geri geldi Çok soğuk olmaması bir parça iyi diye bizim burada en azından. Kareler yine iç açıcı özellikle de minnoşun halleri:) bu arada bardak kılıfı da çok tatlı olmuş, annelerin o ayırdığı düğmelere hayranım zaten ben:)) iyi ki varlar.

Nazan dedi ki...

Evrenciğim yorum yazamasam da seni sürekli takip ediyorum canım. Kediciğine bayılıyorum, büyük kedilerle çok anlaşamam ama seninki bana kedi aldıracak bir gün...

SHOIPTAR dedi ki...

Evrenciğim kupa kılıfların çok hoş olmuş iyi günlerde kullan.

Atolyekedi dedi ki...

Esen Can, teşekkür ederim :)
İyi ki de oluyor canım ben merkezde olup şanslı olmama rağmen buraya otobüs minibüs çıkamıyor sadece taksiler çalışıyor 20 km yol gidip taksi gidemezse dağın başında arabada kiminle kalacağımı düşünüp migrenim zıplıyor.
Annelik mesaisi olmayan bir meslektir canım kolay gelsin. Zaten çocuklar evdeyken ne kadar iş yapılabilir bilemiyorum :) en güzeli onlarla o günü tatil yapıp güzel geçirmek şartlar doğrultusunda....

gooogoook,çok teşekkür ederim. iyi ki....Çok şükür.

Nazan, çok mutlu oldum, teşekkür ederim. Benim kızım çok uysal Nazancım öyle ısırmaz tırmalamaz çok tatlıdır. İşşallah bir gün alırsın canım.

Teşekkür ederim Annem :)